Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Hej på er!
Tips för alla som har pengar kvar efter julen.........
Jag är lite sjalköpartagen (igen ?!)och har pratat med Ingrid på Babydesign och se på rackarn - Hoppediz är på ingång, inte helt klart med vilka färger ännu. Jag hoppas på en sån där som visades på sjalbarn nyss - grå och blårandig om jag inte har fel. Funderar på längd på sjalen - har en 5,2 och tänkte se om det räcker med en lite kortare kanske. Måste konsultera plånboken också...

Hälsningar
Anso
Användarens profilbild
Av Helena
Hej!
Vad kul, sa hon hur mycket de kommer att kosta, de måste ju bli lite billigare än en Storchenwiege? Jag vill också ha en lite kortare sjal, men jag vill ändå inte byta bort min Storchenwiege 5,2
Jag gillar Moskau, fast jag undrar hur röd den är, ifall den är riktigt mörkt röd, det vore fint.
Användarens profilbild
Av Anso
Hej!
Det är en snygg röd färg kan jag tro men som vanligt så fegar jag väl ur och vill ha en blå sjal.
Pris-billigare än Storkisarna skulle de i alla fall vara.
Jag tror att hon skulle ta in alla tre längderna som de har.

Hälsningar
Ann-Sofi
Användarens profilbild
Av mojsan
...har tittat på hoppeditz-sidan ofta på senare tid... men det verkr så krångligt med utlandsbeställning. Får helt enkelt hålla ögonen öppna!!!
Användarens profilbild
Av Ingrid
Hej på er!
Jag vill väldigt gärna ha tips från er om vilka färger ni tycker är fina! Så kom gärna med förslag! Jag kommer att börja med ett urval, eftersom de har så många färgställningar.

Priserna kommer att bli följande:
359 kr för 2,5 m (+frakt 40 kr)
549 kr för 4,6 m (+ frakt 50 kr)
649 kr för 5,4 m (+ frakt 50 kr)

Skriv gärna in era förslag på färger här på forumet, jag går in och läser, eller skicka direkt till mig på e-posten
info@babydesign.se

Hälsningar
Ingrid

www.babydesign.se
Av Kristinah
Panama,Tunis och Oslo gillar jag. :)
Användarens profilbild
Av Helena
Jag gillar Panama och Moskau.
Användarens profilbild
Av Tabby
På vilken sida kan man se färgerna??

Tabby
Användarens profilbild
Av Suskiv
Här kan man se dem.
http://www.hoppediz.de

Själv gillar jag
Nairobi, Panama, Tunis och Toronto
Användarens profilbild
Av sillen
Finns inte Montreal kvar i de längre varianterna? Den snygga blårandiga som jag nu bara hittar bland barn- och kortsjalar?

Vore jag modigare skulle jag välja Dehli eller Nairobi, men jag fegar ofta ur och faller för diskretare färger/mönster typ Dublin och Toronto.

Är *OT* lite intresserad av feng shui och sådant och har kommit fram till att jag för bättre balans borde föra in lite mer färg i min blekblågrå vardag. Starkar färger lockar mig men jag känner mig inte bekväm, får för mig att jag tar för stor plats om jag kör rött eller orange eller så. Men å andra sidan har väl jag också rätt att ta plats?! Hur som helst, har hållit på att vela med färger ett bra tag, och har nu äntligen lite försiktigt börjat använda min Didy som legat långt inne i skåpet och väntat på att jag ska bli redo - en Didy i färgen Katja! Vet ni att det känns bra att spraka färg ibland!
Användarens profilbild
Av Helena
sillen skrev: Är *OT* lite intresserad av feng shui och sådant och har kommit fram till att jag för bättre balans borde föra in lite mer färg i min blekblågrå vardag. Starkar färger lockar mig men jag känner mig inte bekväm, får för mig att jag tar för stor plats om jag kör rött eller orange eller så. Men å andra sidan har väl jag också rätt att ta plats?! Hur som helst, har hållit på att vela med färger ett bra tag, och har nu äntligen lite försiktigt börjat använda min Didy som legat långt inne i skåpet och väntat på att jag ska bli redo - en Didy i färgen Katja! Vet ni att det känns bra att spraka färg ibland!
Jag känner så här, att när man har sjal så märker man ju ut sig oavsett ifall man har en färgglad eller inte, så då kan man ju lika gärna vara färgglad, ifall man trivs med det. Jag tycker att de mer neutrala färgerna också är jätte fina, det är så svårt att bestämma sig. Fast jag är rädd att jag skulle få fläckar på en väldigt ljus sjal.
Fast det är bra träning för självförtroendet det här med sjalar, tycker jag. I början tyckte jag att alla glodde på mig, nu märker jag det knappt. Fast när jag bär i en ny sjal första gången känner jag mig alltid lite dum. Just nu måste jag bli lite modigare med ryggknytningarna, där är jag rätt feg.
Användarens profilbild
Av nilla
Jag tycker att de tvåfärgade blir så jättefina när man knyter dem; lite "lugnare" än med många ränder men mer effektfulla än enfärgade.

Annars är jag för tillfället inne på att hitta en bra sjal till sommaren... (det finns ju alltid en nån bra ursäkt till att köpa fler... :wink: )
/pernilla
Användarens profilbild
Av sillen
Fast det är bra träning för självförtroendet det här med sjalar, tycker jag. I början tyckte jag att alla glodde på mig, nu märker jag det knappt. Fast när jag bär i en ny sjal första gången känner jag mig alltid lite dum.
Just så tycker jag också!

Lite humörsstyrt är det nog också; stirrar någon när jag har en bra dag tar jag det som en komplimang, har jag en dålig dag är det mer "vad glor du på, pucko?"!
Användarens profilbild
Av Helena
sillen skrev:
Lite humörsstyrt är det nog också; stirrar någon när jag har en bra dag tar jag det som en komplimang, har jag en dålig dag är det mer "vad glor du på, pucko?"!
Ja, man kan ju inte alltid leva upp till det här "å vad jag och mitt barn är harmoniska när vi använder bärsjal" Ibland vill man smälta in i mängden och inte synas för att man är på fruktansvärt humör, men ändå råkar vara ute med bärsjalen.
Användarens profilbild
Av mojsan
..tycker jag Nairobi, Athen och Osaka är snyggast. Eller ne blå, kanske... nä, jag vet faktiskt inte. Funderar på sommaren, VILL HA en tunnare sjal till sommaren, men har inte bestämt mig för längder osv. Är Hoppeditzen snedskuren, förresten?

If you’ve been diving into Helldivers 2 and […]

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?