Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av exiteme
Var på loppis idag. Hade Zack i sjalen. Tant 50+ kommer fram:
- Jag säljer två selar.
- Nej, tack, jag har min sjal och är nöjd, svarade jag.
- Du skadar ditt barn. Det där är inte bra!!
- Till och med sjukhusen använder dessa till prematurer, så de är inte skadliga, förklarade jag.
Då jävlar i havet gick kärringen, förlåt: DAMEN igång. Hennes faster eller moster var minsann barnmorska och jag förstörde mitt barn och det var inte bra för ryggen och bäckenet och så vidare.
Förklarade igen att tom sjukhusen använder de och att en sjal bär upp ordentligt, förutsatt att man knyter rätt. Vände mig sedan om för att fortsätta med mina inköp.
Då går kärringen, färlåt: DAMEN igång igen!!! Jag är oansvarig och hemsk och misshandlar mitt barn.
Vände mig åter och förklarade om anatomi och att om de var så dåliga, då skulle de inte användas på sjukhus.
Folk runt om bara himlade med ögonen och skrattade åt tanten. Fler stycken kom fram senare och berömde mig. De tyckte det såg underbart ut och att Zack inte kunde ha det bättre.

Kärringjävel!! F´låt: Hemska DAM!! :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av mimpen
Vilken märklig typ! Du verkar varit väldigt tålmodig... Jag hade blivit skogstokig!
Av belinda
Helt otroligt!
såå himla bra av dej att faktiskt förklara och motargumentera :tumsup:
Användarens profilbild
Av Beatrice
Jag hade inte kunnat hålla mig så lugn som du verkar ha gjort. :shock: :? Bra jobbat! Lika bra att inte hetsa upp sig över den ohyfsade kärr... ehum, damen. :wink:
Av Aelia
Men vilken KÄR...eller dam, hon verkar va väldigt okunnig och elak :twisted:
Användarens profilbild
Av Clifford
Damen blev nog bara upprörd över att hon inte kunde sälja sina förträffliga BabyBjörnar till dig, ooh inbitna sjalmamma :wink:
Användarens profilbild
Av solanna
Du verkar ju vara ett under av tålamod! Själv skulle jag nog lessnat betydligt tidigare och sagt både det ena och det andra av mindre trevligt slag till tanten när hon framhärdade. Men hon kan ju inte ha haft alla hästar hemma som hon gick på...
Användarens profilbild
Av aha
exiteme skrev: Kärringjävel!! F´låt: Hemska DAM!! :roll: :wink:
Du, det där var ingen dam... det var en KÄRRINGJÄVEL!
Användarens profilbild
Av Soffi
:hopmad: dumma tant!
Användarens profilbild
Av smurfis
Pernilla J skrev:Damen blev nog bara upprörd över att hon inte kunde sälja sina förträffliga BabyBjörnar till dig, ooh inbitna sjalmamma :wink:
:iagree:
Vilket tålamod du hade då! :shock: Det hade nog inte jag fixat.. :?
Användarens profilbild
Av Monique29
Dumma dumma tant.
Eloge till att du stod på dig för jag hade som tidigare skrivit vänt på klacken bra mycket tidigare.
Dumtant :twisted:
Av jenjen
Å hjälp!!! Jag hade ju gått i taket flera gånger om :hopmad:
Hon visste ju inte ett smack vad hon talade om!!!

Vi var på återkoll på ortopeden förra veckan eftersom albin hade ett klickljud i ena höftled när han föddes, dock inte så allvarligt att skena behövdes
Då fick jag beröm av läkaren som tyckte det var toppen att Albin blivit så mycket buren i sjal sina första månader, då han trodde att den kan ha varit en bidragande orsak till att det klickljudet nu inte fanns där längre :D
Användarens profilbild
Av Maerion
Bra jobbat! Att folk lägger sig i så mycket? Tänk om man skulle stanna och skälla ut alla med BabyBjörn liksom.. Att man orkar ödsla all den energin..
Användarens profilbild
Av lillstrumpa
Läskig tant! tur att du har mål i munnen iaf :rock:
Användarens profilbild
Av Monique29
:rock:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?