Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av JohannaA
Hej!

Jag är ny här. Har tjuvläst en del, men första gången jag skriver något. Jag har en liten kille på två månader som stortrivs i sjal. Har även två större killar som inte blivit sjalade. I min sjalbarderob finns en Cuddly Wrap (denim), en Hoppediz La Paz och en Bära Barn ringsjal. Nu är jag så sugen på en Easy Lava. Min sambo förstår inte alls hur jag kan behöva en sjal till. Hjälp mig, snälla, ni som förstår!

Jag funderade också på om Easyn är så mjuk och mysig, så att man kan sälja Cuddly Wrapen, utan att sakna den (även om det skulle bli ett sjalbarn till så småningom)? Är Easyn tunnare än Hoppisen, så att man kan ha den i sommar också, eller kommer jag att vilja ha/behöva en sommarsjal också?

/Johanna
Användarens profilbild
Av sacha42
klart du ska ha en easy :lol:
man kan aldrig ha för många sjalar :this: :wink:
Användarens profilbild
Av Gullan
Det främsta skälet är att ibland hamnar sjalar i tvätten... Småbarn spyr, blöjor läcker, de dreglar och suger på tyget... Det är ett...
Det andra skälet är att man ibland känner för att förnya sig - tänk om han skulle ha samma skjorta/tshirt på jobbet jämt? ;) Din tröja/blus hamnar alltid under det där tyget...
För det tredje så är det intressant att prova nya saker. En del sjalar är tjocka och varma, medan andra är tunna och svala.
Sedan är 2:a handspriset bra på sjalar, så man kan prova en och sälja den vidare om man inte trivs.

Hoppas dessa tre skäl hjälper dig övertyga maken :)
Av Aelia
Klart du ska ha en easy, den är mjukare och tunnare än hoppis
Användarens profilbild
Av annemi
Gullan skrev:Det främsta skälet är att ibland hamnar sjalar i tvätten... Småbarn spyr, blöjor läcker, de dreglar och suger på tyget... Det är ett...
Det andra skälet är att man ibland känner för att förnya sig - tänk om han skulle ha samma skjorta/tshirt på jobbet jämt? ;) Din tröja/blus hamnar alltid under det där tyget...
För det tredje så är det intressant att prova nya saker. En del sjalar är tjocka och varma, medan andra är tunna och svala.
Sedan är 2:a handspriset bra på sjalar, så man kan prova en och sälja den vidare om man inte trivs.

Hoppas dessa tre skäl hjälper dig övertyga maken :)
:iagree:

Sen kan man ju behöva olika längder, man vill ju inte ha superlånga svansar med "enklare" knytningar.
Och så behöver man ju en finare sjal när man går bort och så en att ha till vardags oxå :wink:
Användarens profilbild
Av Droppen
Alltså, jämfört med en Hoppis så knyter sig nästan Easyn av sig själv tycker jag! KÖP!!! :twisted:
Användarens profilbild
Av Monique29
Verkligen tryck på högt andrahandsvärde och att det är en ENORM skillnad på Easy och andra sjalar hehe :twisted: :twisted:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?