Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av naimiez
Är rödhårig, har en dotter och vill snart bli gravid igen.....vilken skall jag välja. Tycker mycket om dem båda. :?

Panama går till min garderob med svart som bas. Samtidigt så har jag mycket förger då jag är rödhårig :-) Rött, cerist, turkost är färger jag älskar. Köper jag Lille går den inte så bra om jag får en pojk nästa gång....har i och försig "beställt" en tjej till :-D

Beslutsångest! Vill ju ha en Storkis Turkis också.....Tänkte köpa en Hoppediz för mina pengar på PayPal. Tror ni de svenska återförsäljarna tar PayPal?
Användarens profilbild
Av Mamin
Jag tycker ju att Lille är så himla fin! Suktar efter en själv men vet inte riktigt om jag ska köpa den eller ej. Lär väl hitta ännu fler att sukta efter på sjalbarnsträffen på onsdag..*S* Om nu din beställning av tjej inte skulle bli som du tänkt så kan man ju faktiskt sälja eller kanske färga om :wink:
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Nämen visst kan du ha en lille även om det blir en pojke!! Det vet jag minst en som har och jag har då aldrig tänkt att det skulle vara något konstigt med det.
Användarens profilbild
Av Helena
Jag tycker verkligen inte att man ska tänka på barnets kön i samband med sjalar. Sjalen är ju mer som ens eget klädesplagg tycker jag.
Man slutar väl inte med rosa kläder bara för att man får en pojke??? :shock:
Användarens profilbild
Av Tiz
Helena skrev:Jag tycker verkligen inte att man ska tänka på barnets kön i samband med sjalar. Sjalen är ju mer som ens eget klädesplagg tycker jag.
Man slutar väl inte med rosa kläder bara för att man får en pojke??? :shock:
Precis min tanke :) Jag tänker på vilka färger jag gillar när jag köper sjal, inte att jag har en pojke.
Användarens profilbild
Av Gabnus
Jag skulle också vilja ha båda :D Dom är ju så snygga båda två. Har själv en kille, men det spelar ju ingen roll vilken färg sjalen har! Tycker du bäst om den så är det ju klart att du ska välja den oavsett vilket kön din bäbbe har.

Kassörskan på Konsum håller dock inte med oss... Var och handlade med min himmelsblåa BaBu när Lillen var nyfödd. Och så sa hon:

- Vad mysigt han har det. Det är ju ingen idé att fråga om det är en hon eller en han för det ser man ju på selen :lol:

Jo men precis ... 8) Och en sele är det ju också ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?