Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag bara ooorkar inte masa mig iväg till en symaskinsaffär..jag är stolt de gånger jag orkat handla lite mat på vårt ICA...
Men jag behöver undertrådsrullar till min Pfaff!

Har egentligen massor av rullar...men av nån outgrundlig anledning så var det ett helt gäng stålrullar som följde med när jag fick den efter sambons mormor och endast två plastrullar (vilket maskinen kräver).

Nån som vet vart man kan beställa på nätet?
Av Tyche
Varje gång jag skummar förbi den här rubriken läser jag: vart köpa VÅRRULLAR på nätet?
Är det mitt undermedvetna som försöker påverka mig?? :lol:
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Helen skrev:Se bara till att få rätt sort. Pfaff har flera olika till sina symaskiner.
Ha din modell betäckning framme så löser det sig.

Jag har också en Pfaff :loving:
Älskar min Pfaff :D
Jag hittade rullar till salu på en sida...problemet är bara att det står bara "undertrådsspolar 3x5 (antal alltså) och på bilden kunde man urskilja att dom var i plast....men inget om vilken maskin dom passar till.... :?
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Helen skrev:Hmmm.
Du kan inte fråga?
Annars så tror jag de flesta symaskinsbutiker mer än gärna skickar det till dig. Så slipper du köpa grisen i säcken.
Problemet är inte diametern ( jag tror det brukar vara samma)utan "djupet" på rullen.
Tack för tipsen Helene! Jag får nog försöka masa mej in till en symaskinsbutik iallafall kanske så allt blir rätt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?