- fre dec 15, 2006 14:38
det hör inte till vanligheterna att jag matstorhandlar längre, det har jag överlåtit till min sambo att göra på väg hem fr jobbet. men idag tog jag o lillan mig iväg då jag hade bilen. vi hann inte mer än in i butiken med ringon förrän jag hade hunnit prata sjal och barn med två för mig okända goa tanter o en mamma.. o det var inte jag som började!! *snackefia*
men jag har en fråga ang ringsjalen till er erfarna - trots att jag bär min tjej högt, o med ringarna högt o med tyget rejält utbrett över motstående axel så får jag ändå ont i just denna motstående axel (särskilt i tex affärer där jag använder denna armen att plocka varor med). Gör jag fel?
Eller är det därför man bara ska bära kortare stunder med denna typ? får ju inte ont m långsjalarna

men jag har en fråga ang ringsjalen till er erfarna - trots att jag bär min tjej högt, o med ringarna högt o med tyget rejält utbrett över motstående axel så får jag ändå ont i just denna motstående axel (särskilt i tex affärer där jag använder denna armen att plocka varor med). Gör jag fel?

Sprallans (2006-07) o Sumos (2008-06) mamma