Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av AnKa
Detta har säkert avhandlas förut men jag har missat det så jag frågar ändå :D

Kan man få en recension på nya ergon?
Skiljer den mycket från gamla modellen? Hur bär man på höften med den och funkar det bra? Och hur ser fjärilstyget ut i verkligheten? Som i mina vildaste fantasier eller kanske rentutav snyggt????
Användarens profilbild
Av marlene
fjärilstyget är _inte_ snyggt :roll:

kopierar vad jag har skrivit i en tråd på FL
"Jag gillar axelbanden mer på den nya, dom är skönare. Huvudstödet är bättre, det har vi inte kunnat använda på länge på den gammla modellen men på den nya använde vi det senast idag. Den är snyggare och snyggare färg (förutom dessa fula fjärilar, men det ska komma utan) Men framför allt så är den bättre för sambon, han har ganska lång rygg så han kunde inte använda den gammla selen för den satt inte som den skulle. Men den nya tycker han är jätte bra och har kunnat bära trots att han har ryggproblem."
Användarens profilbild
Av April
Jag tycker att den nya selen är mycket skönare att bära i än den gamla... Jag vet inte vad det är som gör det. Kanske är det att barnet kommer lite längre ner i fickan, kanske att axelremmar och avbärarbälte är bättre... Vet inte, men någonting är det :-D

Jag tycker faktiskt om fjärilarna :oops: Jag tycker att de är mycket finare än vad jag kunde tänka mig. Jag rullar dock upp huvudstödet och därefter ser man inte så mycket fjärilar - det blir liksom lagom ;-)

Tycker du inte om fjärilarna, så är det på väg att bli nya tyger. De ska komam någon gång i höst.

Kram
Användarens profilbild
Av April
Jag har faktiskt inte testat :shock:
Jag använder min Ringo till höftbärandet ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av KATARINA
Jag har skrivit lite på min hemsida om vilka förändringar som gjorts. Förutom vad jag skrivit där så är avbärarbältet lite annorlunda format så att det sitter bättre.

Jag har provat på höft en gång bara. Jag tyckte att den avlastade bra men att det var lite krångligt att få till det. Med lite träning går det säkert lättare. Spännena kan skava lite på ryggen vid höftbärning. Lite skönare då man sätter barnet lite mittemellan höft och mage. Katharina hade provat någon variant med att dra ned båda axelbanden, det har jag inte provat ännu.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?