Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ingrid
Det är många som har frågat mig om det finns sjalar av Hoppediz som är mellanlånga, kortare än 4,6 m och jag har också sett härinne på sjalbarn att det har frågats efter det. Nu har jag fått klart från Hoppediz att få beställa ett antal sjalar i valfria längder. Kul tycker jag!:lol:

Vad för längder finns det önskemål om? 4,1 och 3,6 eller några andra längder? Jag kommer att göra en specialbeställning nästa vecka. Några särskilda färger ni tycker jag ska ta in? De som verkar gå bäst är annars Luzern, Panama, Montreal, Kairo, Dehli och Osaka så de tänkte jag på i första hand.

Ingrid på Babydesign
Användarens profilbild
Av Anso
ÅH, så bra!!!!
Det kan nog bli riktigt bra sjalar det tror jag.
Om de är lika generösa i storleken som tidigare så tror jag på 4,1 och 3,6 meter.
Hm, nytt HA-begär :D :D
Användarens profilbild
Av sillen
OJ OJ OJ - KÖPDJÄVULEN VAKNAR!!!

Fick jag drömma helt egoistiskt skulle det vara en Santiago 4,2 meter! Men jag inser ju att jag är lite udda, jag faller inte direkt för mainstreamgrejerna... Min drömHoppiz skulle nog inte bli någon storsäljare.

*svammel svammel*
Användarens profilbild
Av Anso
Hmmmm, Costa Rica eller Dublin kanske.....
Och tänk-nu kan det ju bli en perfekt längd på sjal om man är två och delar på en rackare och sedan syr ringsjal av den :D :D
Användarens profilbild
Av Helena
Någon av de nya färgerna kanske, Havana är ju så fin.
Och jag tror det är många som köpt Lille.
Användarens profilbild
Av Helena
Ingrid, har du någon aning om hur mycket de kommer att kosta? Eller blir det lite dyrare eftersom det är specialbeställningar?
Användarens profilbild
Av Ingrid
Nej, jag vet inte riktigt vad de kommer att kosta. Jag ska höra med Annette på Hoppediz imorgon. Det beror ju också på vilka längder jag tar. Men jag uppfattade på henne som att det inte var någon direkt extrakostnad. Men något litet blir det kanske.

/Ingrid
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag vill ha en Dublin 3,6!!! Ge miiiig!

*hagalen*
Användarens profilbild
Av Tabby
Håhåhå...vad kul.

Vad sägs om Salzburg Ingrid :-)...fniss.
Användarens profilbild
Av Ingrid
Kristina: Då får vi väl ordna en sådan åt dig!

Och Tabby: Jag tänkte allt på dig också ...du kanske vill sälja din Leo Turkis och byta till en 4,1 Salzburg :lol:
Användarens profilbild
Av AnKa
Det här var inte bra :( :D Varför kommer du med denna nyhet nu, Ingrid?? Nu när jag precis köpt hus och nya sjalar nog får anses ligga ganska långt ner på prioriteringsskalan, det är ju en del annat som behöver köpas.

Men jag blir bara arg på mina långa sjalar så en 3,6a eller 4,1 vore kanonbra och Hoppizarna finns ju i så många underbara färger *drömmer*

Men du kan kanske låta någon liten sjal ligga och samla damm i något hörn ett tag så kanske jag kan köpa den till mig själv i födelsedagspresent (....eller i värsta fall i hemlighet :oops:, jag kan ju säga att jag sytt den av en stuvbit :D )
Användarens profilbild
Av Kristina
Ingrid skrev:Kristina: Då får vi väl ordna en sådan åt dig!
Wohoo! När kommer dom? Hur gör Hoppediz förresten med "nya" längder, är det något dom ska börja med allmänt eller bara typ specialbeställningar?
Användarens profilbild
Av Ingrid
Nej, det är inget de ska börja med, utan det blir bara på beställning. Men det är väl inte omöjligt att det kanske börjar med det om det visar sig sälja bra här, vad vet jag!

Och nog ska det väl finnas någon sjal kvar till dig också, AnKa! Jag vet hur det är, vi har också precis köpt hus, så det blev ingen semesterresa för oss i år, utan staket till tomten så att Anton inte ska kunna rymma...
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Attans jag som just skaffat en Girasol 4,1 annar hade en havanna i den längden varit ett klockrent val.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?