Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fenomena
Jag är på jakt efter en begagnad Stork Leo natur, och funderar på längd.
Jag är 64 kg, 169 cm, och vill kunna bära i de flesta knytningar. Min man är 177, 80 kg så det är bra om han kan bära i den också, men han behöver inte kunna göra lika många olika knytningar. :floet2:
Jag hade tänkt en 4,6 m. Kan en 4,1, som mäter 4,4 inkl en ände räcka? Jag har inget emot lite svansar, men inte för långa.

Tacksam för lite tankar! Jag har sett en del såna här trådar förut, men det är svårt för mig som nybörjare att översätta till min situation. :)
Användarens profilbild
Av marlene
jag kan precis knyta omslutet på magen med min leo natur, men då knyter jag i ändarna och har knuten på ryggen. Jag är storlek 46/48 på kläder.
Användarens profilbild
Av Fenomena
Tack för hjälpen även här! Nu bär jag i dubbelt omsl kryss, eller omslutet kryss på magen och föredrar knuten fram i båda...
Användarens profilbild
Av Scharlott
Längden 5,2 m räcker för alla storlekar att göra alla knytningar, 4,6 m räcker till ungefär storlek 44 att göra alla knytningarna (med knuten fram).

Tillägg (såg att jag missade att du frågade även om 4,1 :oops:): 4,1 m räcker till stl 36.
Senast redigerad av Scharlott den ons dec 13, 2006 13:20, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av marlene
Fru Fenomena skrev:Tack för hjälpen även här! Nu bär jag i dubbelt omsl kryss, eller omslutet kryss på magen och föredrar knuten fram i båda...
ja då är den kanske för kort, jag vet inte riktigt hur lång du behöver. Det bästa är ju om du kan prova innan
Användarens profilbild
Av Siggan
Jag har en stork leo turkis 4,1 m och är 167 cm och väger 58 kg. Med den längden kan kan knuta omslutet på magen med knuten bak, men att ha knuten fram går inte. Jag är väldigt nöjd med min längd och skulle inte ha velat ha längre.
Användarens profilbild
Av Fenomena
Tack för alla svar! Jag kommer att leta efter en 4,6 meter.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?