Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av svas
Här i Stockholm åker man gratis på bussen om man har barnvagn. Anledningen är att man stiger på längre bak i bussen och därför skulle behöva lämna vagnen för att gå fram och betala. Hur som helst, idag klev jag på bussen där fram "som vanliga resenärer", jackan var lagom uppknäppt för att den manlige chaffören skulle se att jag bar Lilla S i sjal på magen (hade ingen vagn med). Jag log vackert :wink: och sa "Det är väl bara när man har barn i vagn som det är gratis!?!", han log då vacker tillbaka och visade med en gest att jag kunde gå och sätta mig UTAN att betala. Gulligt!
Användarens profilbild
Av zandrama
Schysst chafför! :D
Problemet är väl dock att om det skulle komma kontrollanter så får man betala 800 kr istället. :?
Användarens profilbild
Av Blixa
Eller så får chauffören problem eftersom det var han som sanktionerade att någon åkte gratis... Tyvärr, för gesten var väldigt fin.
Användarens profilbild
Av svas
Jag hade fått hoppas på att även kontrollanten var på bra humör och charmades av åsynen av en sött sovande bebis inlindad i tyg...

Ärligt talat är jag helt förundrad över de positiva reaktionerna jag fått under den dryga månad jag burit min spädis i sjal. Jag har fått drösvis av kommentarer om hur mysigt det verkar för både mig och bebisen av andra föräldrar vid dagislämning av storebror, i affärer av butikspersonal, och av folk på gatan!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?