Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tina2
Marlin!
Du har ingen bild?...
*Ber ödmjukt och väldigt nyfiket*
....................................................................................

Nu är "Älskade Barn" registrerat på Patent och Registreringsverket!!

Jösses, jag kommer alltså att vara mamma till ett klädmärke också!...
*Skitstolt*
Användarens profilbild
Av ernamalin
Kul med Pat & Reg, kostar det att göra det?
Byxorna är grymt snygga, du är superduktig!

Vill oxå ha overlock och kunna sy snygga kläder...
Användarens profilbild
Av Tina2
ernamalin
:D
Ja, jag ville ju ha en liten logga till en början, för jag tyckte det såg så tufft ut!
Sedan funderade jag länge på hur jag villedet sl´kulel se ut och vad det skulle heta.

Är någonting jag kan stå för, om känns väldigt "Jag" så är det just "Älskade Barn".
Det går inte en dag utan att jag talar om för mina älskade, älskade barn hur mycket de betyder för mig.

Det finns ingenting i världen som jag älskar och avgudar så mycket som mina barn!
Ända sedan den ljuva dag då de första (tvillingar) såg dagens ljus och jag fick blicka in i deras outgrundliga, visa ögon har jag vetat i djupet av mitt hjärta att jag kommer att kunna dö för dem.
Så stark är min kärlek.

Att få ymnesten att leva vid deras sida och ta del av världen genom deras nyfikna ögon. Att känna hur ens varma känslor är innerligt besvarade. Att varje dag hitta den lilla magi som faktiskt existerar vid vår sida bara vi öppnar upp våra ögon för att se den.
Det är Kärlek.

Älskade Barn. Det är vad jag har vid min sida. Alltid.
Senast redigerad av Tina2 den tis dec 12, 2006 20:47, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Tina2
Ojdå, Ja, P&R kostar 1300:- för en ansökan.
(Som kanske inte ens går igenom..) :?
Användarens profilbild
Av smurfis
Jättefina, vad duktig du är! :D

Marlin skrev:Jag har köpt två par döskallebrallor av Tina2 som hon har sytt, och jag är jättenöjd kan jag meddela...! Bus-Molly är kalasfin i svarta brallor! :D
Döskallebrallor? :shock: HJÄLP! Har du någon bild på dom? ÅH jag vill oxå ha! För jag äger inte tillräckligt med döskalleprylar. Sådetså!Bild
Användarens profilbild
Av ernamalin
Visst är kärleken till barnen något speciellt?! Aldrig kunde man tro att det fanns sådana känslor, så starka, så okomplicerade.

De är ju helt enkelt fantastiska!

Hoppas att din ansökan går igenom!
Användarens profilbild
Av marlene
Anso skrev:Var hittar du velourtyg och muddtyget?

De där petrolblå med turkos mudd var tokläckra, Hanna skulle säkert vilja ha ett par... :roll: Går det att beställa tro??? :D
Petrolblå velour finns på ohlssons här i luleå :wink: (eller fanns åtminstone, vet inte om det är slut) Jag har ett par sånna i fickan på jackan till W son florin har sytt fast mudden på åt mig :lol:
Användarens profilbild
Av smurfis
smurfis skrev:Jättefina, vad duktig du är! :D

Marlin skrev:Jag har köpt två par döskallebrallor av Tina2 som hon har sytt, och jag är jättenöjd kan jag meddela...! Bus-Molly är kalasfin i svarta brallor! :D
Döskallebrallor? :shock: HJÄLP! Har du någon bild på dom? ÅH jag vill oxå ha! För jag äger inte tillräckligt med döskalleprylar. Sådetså!Bild
Jag måste citera mig själv, är det döskallebrallorna som syns på bilden? Såg inte mönstret för det var så smått!
Användarens profilbild
Av Fina
marlene skrev:
Anso skrev:Var hittar du velourtyg och muddtyget?

De där petrolblå med turkos mudd var tokläckra, Hanna skulle säkert vilja ha ett par... :roll: Går det att beställa tro??? :D
Petrolblå velour finns på ohlssons här i luleå :wink: (eller fanns åtminstone, vet inte om det är slut) Jag har ett par sånna i fickan på jackan till W son florin har sytt fast mudden på åt mig :lol:
Det i luleå är slut, om de inte fått in nytt men det tror jag inte. Däremot kan man hitta fiiiina (men dyra) velourtyger, bla petrol på krabat på kungsgatan i sthlm.

Tina2: dina byxor var jättefina :love: och grattisgrattis till registreringen av ditt klädmärke!
Användarens profilbild
Av Tina2
Marlin!!
Underbart! :D
Då läääängtar jag tills ni kommer hem från dagis!!
Tusen tack!!
Användarens profilbild
Av Tina2
Jag bara ler!!!!!!!!!!!!!!!
Så kul att se dem användas!!!!!!!!!

Miljoner tack!!!
Tina.
Användarens profilbild
Av Vida
Tina: Hur gör man för att beställa :app:
De är verkligen underbara - och superfin logo! Lillan skulle behöva ett par lite varmare byxor med extra långa ben så att de inte kasar upp när man bär i sjalen/selen och bara har trainingpants på - hon har strlk 74, så det finns defintivt inte att köpa! :cry:
har du möjlighet att sy :rodna: ?
Användarens profilbild
Av Lindan
Jättefina byxor! :D
Användarens profilbild
Av lenaj
Otroligt fina byxor!!!!!! Snakkar om produktiv! :D :D :D

Hur mycket fick du betala totalt för döskalletyget?? Du köpte det på ebay eller hur?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?