- tis dec 12, 2006 16:44
Vår son ville inte somna om igår kväll så det slutade med att maken tog på sig patapumen och gick runt med honom så han lugnade ner sig och så småningom kunde somna om igen. Innan detta hade jag gått runt med honom i över 1 timme och försökt att få honom att somna, men så fort vi la oss ner så började han skrika igen.
Idag har han fått sin 5½ månaders spruta och varit jätteledsen. Har gett honom alvedon nu i eftermiddag och nu sitter han på min rygg och sover i patapumen. Skönt att han får sova en stund. Tur att man har lite bärhjälpmedel när han vill bli buren mycket. Är ju tungt att bära en 8.5 kg baby i armarna.
Idag har han fått sin 5½ månaders spruta och varit jätteledsen. Har gett honom alvedon nu i eftermiddag och nu sitter han på min rygg och sover i patapumen. Skönt att han får sova en stund. Tur att man har lite bärhjälpmedel när han vill bli buren mycket. Är ju tungt att bära en 8.5 kg baby i armarna.
Har en son M född juni-06, en dotter A född juli-09 och en son T född januari-14