Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tiz
Anso skrev:Åh, en ny stringsele! :lol:
*ASG*
Användarens profilbild
Av Miamamman
Om ALLA vi skickar in till tävlingen borde ju någon av oss vinna, vi är ju så många. Sedan kan vi få en recention. Och kanske låta den åka runt på sjalträffar?
Jag tyckte nog inte att det såg ut som nån höjdare, men om man bara ska ha den när man kliver av och på båten hinner det väl inte bli obekvämt.
Av luxia
Lin skrev:Men, varför? :shock: När det finns ringsjalar/bärpåsar med samma funktion - förutom att de antagligen är bra mycket bekvämare, och billigare...
Jag tyckte den såg väldigt obekväm ut, för både barnet och bäraren. Visst kanske den kan attrahera nya bärare, men... Det finns ju flera bra höftbärselar (förutom ringsjalarna), t ex Kooger, Sutemi, Ergo och andra som varit uppe här i andra trådar.
Tja, den ser ju mer urban ut. Inte färgglad eller flummig, utan mer klinisk, eller hur man nu ska uttrycka sig. Generellt verkar det vara så att det går att sälja kompaktare och enklare saker dyrare.

Det är inte omöjligt att den är bekväm, faktiskt. Lite tyg kan vara nog, om det sitter på rätt ställen. Jag skulle gärna testa, men med ett större barn än mitt.
Användarens profilbild
Av April
Vi kanske t om skulle ha någon att skriva och be om en för att få en recension till det här forumet. De borde ju kunna vara intresserade av den reklamen? Wink
Ja... eller inte ;-) Det beror ju på hur skön den är :-D

Kram
Av Annsofi
tycker priset är lite väl häftigt. För den användningen som de beskriver, från perrong till perrong tror jag det funkar lika bra med en tunn smidig ringsjal, den går också att skrynkla i hop i handen. Men kul är det att det kommer lite nytt :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?