Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

funderade på en ny trikå och har siktat in mig på en sino men är kanske babybundlern eller tom nån annan bättre till ett lite större barn (för gos) :?
Användarens profilbild
Av Mia
Ja jag tycker BaBun ar mycket skonare.
Dock sa tycker jag inte om de raka andarna sa skulle jag valja en trikasjal till storre barn sa skulle det bli TricotSlen eller kanske Mobyn eller minimundus... eller om man inte ar for varmblodig av sig sa ar fleecesjalen annu stadigare.
Användarens profilbild
Av mirko
vill gärna att den ska vara lite svalare..
Användarens profilbild
Av Mia
Babun ar ratt mycket tyg sa da ar det nog heller ingen hit.
Kanske nagot helt annat? En gosig pouch? Eller en mjuk, valanvand vavd sjal?
Forresten sa tycker jag H-a-B funkade battre langre an Sinon... Vad vager barnet?
Användarens profilbild
Av mirko
hon är 5 mån och väger knappt 7 kg , jag vill ha en för att gosa i lite ,,men vill ha en stadigare typ av trikå då hon inte blir mindre... :lol:
Användarens profilbild
Av Mia
Ja men det ar ju ett litet tag kvar tills hon ar stor da! :lol:
Du far lotta, alla har ju for och nackdelar :lol:
Användarens profilbild
Av Helena
mirko skrev:hon är 5 mån och väger knappt 7 kg , jag vill ha en för att gosa i lite ,,men vill ha en stadigare typ av trikå då hon inte blir mindre... :lol:
Jag gosar i min indio ull. Tycker att den är gosigare än Babybundlern.
Men jag skulle välja en bred triksjal, för annars kan man inte gosa in barnet så mysigt.

Jag provade en vanlig indio-sjal för ett tag sedan och den var också mysig, lite tjockare, men därmed stadigare. Så har du inte en indio, så kanske du skulle skaffa en sådan.
Användarens profilbild
Av zandrama
Min favvotrikåsjal är Hoppediz. Jättegosig och väldigt stadig för att vara i trikå. Jag gav upp trikåsjalandet när V var runt 5/6 månader och vägde ca 7 kg eftersom Sinon (som jag hade då) bara töjde sig, men så fick jag hem en hoppediz trikå när V var ca 10 månader och drygt 9 kg och provknöt. Inga problem! Den har vi burit i ett antal timmar nu.. :D

Den är ju dock inte särskilt sval... 8)
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Mobyn tycker jag inte är så bra till större barn. Den är tjockare än BaBun också. Tricot Slen har jag testat, men jag gillar bredare sjalar när man inte har en liten plutt. Minimundus då? Den finns ju också i en bred variant. De raka ändarna på BaBun är dock inget som stör mig.
Användarens profilbild
Av Helena
Knyttet & K skrev:Mobyn tycker jag inte är så bra till större barn. Den är tjockare än BaBun också. Tricot Slen har jag testat, men jag gillar bredare sjalar när man inte har en liten plutt. Minimundus då? Den finns ju också i en bred variant. De raka ändarna på BaBun är dock inget som stör mig.
Jag stör mig inte heller på de raka ändarna på Babybundlern, knuten blir iallafall mindre än på en vanlig vävd sjal tycker jag. Det enda är ifall man ammar och har sjalen på sig, då blir det lite korvigt runt magen tycker jag (jag knyter fram).

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?