- lör jul 30, 2005 14:08
Nä jag kan helt enkelt inte bestämma mig. Jag ska ha en ny sjal. Var övertygad om att jag skulle köpa en Hoppediz ,Nairobi men så har jag läst att det inte är någon bra sommarsjal. Och det är ju bara Juli. Augusti och September kan ju bli varma också. Sen är det ju rätt gott att kunna använda sjalen inomhus i höst och vinter. Och där kommer Antiguan (heter den så..) och ello roo in. Finns verkligen fina färger på båda dom. Men så har jag läst att dom inte är lika lättknutna och sköna.
*suck*..Lillan är 9 månader, väger 6,5 kg. Vore ju kanon att kunna bära på höften. Men så är jag så kraftig så jag vet inte riktigt vilka ringsjalar som passar om man skulle ha en sån. Vad tror ni mest på? Kan man knyta en tunnare sjal typ antiguan för att bära på höften?
Det står alltså mellan Hoppediz,Amazonas Antigua, Ella Roo, Någon ringsjal....
*suck*..Lillan är 9 månader, väger 6,5 kg. Vore ju kanon att kunna bära på höften. Men så är jag så kraftig så jag vet inte riktigt vilka ringsjalar som passar om man skulle ha en sån. Vad tror ni mest på? Kan man knyta en tunnare sjal typ antiguan för att bära på höften?
Det står alltså mellan Hoppediz,Amazonas Antigua, Ella Roo, Någon ringsjal....