Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annemi
....att maken vill ha hjälp att knyta lilltjejen på ryggen!!!! :eld: :vågen: Ska sägas att min make inte är smittad med sjal :twisted: så..

...jag skuttade snabbt ut i köket och började linda in maken i 4,6 meter stork. Under denna övning säger han försiktigt; Men tänk om hon inte trivs i sjalen hos mig, hon kanske bara vill vara hos dig. :roll:
-Klart hon trivs i sjalen hos dig också, peppar jag med :wink:

Och "hepp" där satt hon på pappas rygg medan han fixade maten (och jag jobbade) och efter en liten stund så sov hon sött.... :loving:
Användarens profilbild
Av Gullan
Grattis till Pappa, Lilltjejen och till Dig!!!!
Underbart att han vill umgås med barnet på samma sätt som du, och därigenom lära känna henne, och hon honom på ett nytt sätt! :vågen:
Användarens profilbild
Av sacha42
GRattis till hela familjen för en milstolpe inom sjalandet :D
Användarens profilbild
Av GosKina
Ååååh, så skulle jag vilja att min man kom o sa oxå! *längtar o hoppas* Grattis till er!
Användarens profilbild
Av mama sara
snart kommer han kanske att smygläsa knytinstruktionerna o knyta upp själv?! :wink:
Användarens profilbild
Av annemi
mama sara skrev:snart kommer han kanske att smygläsa knytinstruktionerna o knyta upp själv?! :wink:
Ja, nu kan ju allt hända :wink: .... Får väl lägga fram instruktionerna så får vi se :D
Av Aelia
Vad roligt, grattis till er alla :lol:
Användarens profilbild
Av Elina
Härligt!!
Min gubbe har sagt något liknande, men han har ändrat sig nu ;)
Bär henne gärna, men nästan bara när jag inte är hemma :roll:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?