Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
På sidan 10 i senaste numret av "Föräldrar och Barn" (nr 12-06) finns en sorts väska/bärpåse-grej, som iofs är väldigt söt och barnet sitter nog bra i den. Men är det nån som har testat en liknande?

För att förklara så är det som en bärpåse på framsidan, men med typ en ganska smal rem som går runt över ryggen. Hur den ser ut över "bäraxeln" vet jag inte, men i texten till står det "När Shelter används som sovpåse i barnstolen göms bärremen i en liten ficka med kardborre". Man kan alltså använda den även som sovpåse.

Jag hittar den tyvärr itne på nätet heller. :?
Av Tove
www.lodger.com

Jättesöta vagnpåsar och lektäcken också. Sånn shelter funderar faktiskt jag på, måste vara suveränt att ha i bilstolen och så kunna lyfta ur barnet och bära det. :)
Användarens profilbild
Av sus
Den ser ju mysig och smart ut, men frågan är om det är så trafiksäkert att ha armarna på barnet så här. Det ser ut som dom är innaför säkerhetsbältet...
http://www.lodger.com/image.asp?tid=49
Användarens profilbild
Av Nova
Den ser onekligen praktisk ut!
Användarens profilbild
Av zandrama
Tove skrev:www.lodger.com

Jättesöta vagnpåsar och lektäcken också. Sånn shelter funderar faktiskt jag på, måste vara suveränt att ha i bilstolen och så kunna lyfta ur barnet och bära det. :)
Jo, men frågan är ju om det är så bekvämt med det smala axelbandet... :roll:

http://www.lodger.com/image.asp?tid=48

(Synd att bilderna inte funkar att lägga här... :x :pc: )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?