Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

jag har länge funderat på o köpan en sjal.
men vet inte riktigt vad jag ska köpa! har en dotter nu som är 1½ årsom jag vill kunna bära och vi planerar syskon så jag vill också att sjalen ska kunna användas till mindre barn.
någon som har något tips om vilken sjal jag söker?

undrar också om det är någon som vet var man kan köpa sjalar i göteborg?
Användarens profilbild
Av diddeldi
mitt bästa tips är att komma på en sjalträff, titta under rubriken bärsjalsträffar. det är på gång en dels i nästa vecka, och dels under göteborgskalaset. för mer info om vilka sjalar som passar till vad så kan du titta under rubriken "Att bära barn", ämnet "Introduktion (Vilket bärredskap ska jag välja?)".

välkommen till sjalvärlden! :D
Användarens profilbild
Av April
Ja, kom gärna på träff :-)

Om jag var som du så hade jag satsat på en diagonalvävd sjal. Det finns många olika modeller - men i en sådan så orkar du även att bära ett lite tyngre barn.

Märken:
Lite dyrare, men med hög kvalité: Didymos, Storchenwiege, EasyCare, Bebina

Övriga: Hoppediz, Girasol, Amazonas Brazil, Babylonia

(EasyCare och Bebina ska vara lite tunnare än de andra diagonalvävda)

Kram
Användarens profilbild
Av AAaa
Du ska naturligtvis komma till Trädgårdsföreningen den 9 och 10 augusti mellan 12-20 för att titta på sjalar! :D (Se under träffar)
Användarens profilbild
Av mojsan
..det är bråttom finns girasol-sjalar på butiken drömma, husargatan 5. Men jag skulle se till att komma på sjalträff!!!
Av lindi
hej! tack för alla tips!
skulle gärna komma på en träff, vore ju jättebra o fåse alla varieanter av sjalar, visste inte att det fanns så många olika varianter.
men jag är bara på besök i göteborg, bor i borlänge så jag kan ju tyvärr inte vara med påp någon träff här nere!

men tack för tipsen, ska kollla upp dem o se om jag hittar någon nu när jag är här annars får jag väl beställa över nätet!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?