Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elina
Jag är väl kärringen mot strömmen och slutade använda trikå när Märta var 1 månad ungefär, är så mkt skönare med vävda sjalar... Har sålt båda jag hade...
Användarens profilbild
Av Nova
Vad sägs om en trikå Moby Wrap bärandes en stor och tung 18 månaders?
Vet inte vad han väger riktigt, det var ett tag sedan vi vägde honom.
Gissningsvis runt 13-14 kg.

Bild Bild

Knyter man omslutet kryss istället för dubbelt omslutet kryss som är vanligast med trikåsjal så blir det faktiskt rätt stadigt.
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag har inte slutat, jag tog bara en paus. :wink:
Först hade vi en Moby Wrap som vi lånade ut när jag fick hem en Sino när V var ca 4 månader. Sinon trivdes vi dock inte alls med eftersom den töjde sig massor och var vansinnigt ostadig, så den fick flytta rätt omgående, kanske när V var fem månader. Vad kan han ha vägt då, 7 kg kanske?

Sen köpte jag en Hoppiz trikå till lillebror i magen i september tror jag att det var, då var V 10 månader och så testknöt jag med den och det var ju inte alls ostadigt och svajigt utan underbart supermysigt! :D :heart: :loving:
Så den bär vi i en del, men tyvärr protesterar ligamenten i livmodern efter bara ett kort tag när jag bär på magen, så det blir inga långa stunder. Men som sagt, för oss funkar det utmärkt med knappt 10 kg ettåring.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?