Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Någon som har bra tips? Jag tycker att den känns så lång och det känns som det är för mycket tyg över och knuten blir så klumpig....

Använder därför alltid min girasol 3,6, men jag vill ju lära mig knyta på flera sätt med min hoppediz....
Användarens profilbild
Av Helena
Hur gammalt är ditt barn?
Av jojjo
Han är 11 månader, ganska normal stor för sin ålder.
Användarens profilbild
Av Tabby
Det dumma med Hoppizen är att den är längre än den ska vara. Jag vet att en del tjejerhär inne antingen sålt den eller kapat den när de känts för långa. Själv bytte jag till en 4.1 Stork.
Av jojjo
Tyckte du också att hoppidiz var jobbig? Hur lång är du? Kanske också ska byta/kapa...
Användarens profilbild
Av Tabby
Ja, jag tyckte den var jobbig. Totallängden på min 4.6 m var långt över 5 meter (trots tvätt). Jag är 1,68 och väger 52 kilo. Det var så myyyyycket tyg.

Det är synd att Hoppisen inte finns i 4,2 m

Jag kunde inte med att kapa. Men då jag jag hade möjlighet att byta till en Stork då gjorde jag det.
Men idag så hade jag nog kunnat kapa en Hoppis trots att andrahandsvärdet blir liiiite sämre.
Användarens profilbild
Av Helena
Har du tvättat den i 60 grader? Då krymper den lite mer, fast ändå är de rätt långa förstås. Speciellt ifall man vill bära på ryggen känns en Hoppediz 4,6 lång tycker jag. När jag bär på magen stör det mig inte så mycket ifall en sjal är lång.
Användarens profilbild
Av Anso
KAAAPA! :D
Mycket bättre det än att inte använda den. Kapa den till någon annan standardlängd så är det ju lätt att sälja den sedan. Lite svårare om man tar klipper en lite udda längd kanske.

Zickzacka 2-3 gånger där du har klippt och fålla. Eller klipp en bit på varje sida så stämmer mittmarkeringen fortfarande. Istället för att fålla så kan man ju också sätta på en matchande snedslå där man har klippt.
Användarens profilbild
Av trollmamma
Håller helt med Anso !!!
jag tycker det är det klart lättaste o då kan du testa hur mycket du ska kapa o den blir Exakt så som du vill ha den !!! det är ju( häng mig nu inte nu :wink: ) tyg
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?