Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Plinga
Köpte ju en pearl sjal nu när jag sålde min hoppis. Skulle pröva att knyta ryggsäck, som jag aldrig testat förut, tyckte då att den var smalare än min hoppis?! Kändes som att tyget inte riktigt räckte till på bredden. Om man ska ha mycket tyg under rumpan, blev det inte mycket kvar uppe på barnets rygg. Hur högt upp på bernets rygg bör tyget gå, för att det ska sitta bra?
har jag gjort något dumt, som tänkte ha den till ryggsäcksknytning?
Användarens profilbild
Av Vida
Naej, det var väl inte så tokigt - men hur bred är den då? Eftersom det är löpmeter så kanske personen som gjort den har kapat den lite fel så att stycket blev för smalt. Men å andra sidan så borde det fungera ändå... Annars kanske du kan testa en annan knytning...? Men jag är definitivt ingen ryggsäckaexpert... bara pearl-expter :D
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag har en pearlsjal som är 70 bred, och den funkar ypperligt till ryggsäck. Men som sagt, det är ju inte hundra att din är 70, du får väl mäta och kolla.
Användarens profilbild
Av Plinga
Kaffemoster skrev:Jag har en pearlsjal som är 70 bred, och den funkar ypperligt till ryggsäck. Men som sagt, det är ju inte hundra att din är 70, du får väl mäta och kolla.
Min var 65 ungefär. Hur bred är "vanliga" sjalar??? Finns det olika bredd?
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Katja77 skrev:
Kaffemoster skrev:Jag har en pearlsjal som är 70 bred, och den funkar ypperligt till ryggsäck. Men som sagt, det är ju inte hundra att din är 70, du får väl mäta och kolla.
Min var 65 ungefär. Hur bred är "vanliga" sjalar??? Finns det olika bredd?
De flesta är väl 70, men didymos (och girasol?) är 65 (för inte är de så smala som 60? Jag har aldrig haft någon själv, utan bara läst här om de olika varianterna)
Användarens profilbild
Av Plinga
Okej, tack för svar! Ska nog göra ett nytt försök, sist (första gången jag testade) fick jag allt bra, tyckte jag, skulle precis knyta till det sista, då tösen på ryggen fick ett spel, och bara kastade sig bak och sträckte benen rakt ner, varpå det kändes som hon skulle trilla av. Kanske ska invänta lite hjälp från någon oxå... :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?