Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av boosten
Egentligen borde väl jag vara jätteglad, jag har lånat ut vår enda långsjal till goda vänner eftersom vi inte burit i den på ett par månader. Nu har mamman i familjen just varit här, och jag har hjälpt henne med ryggknyt, Ines fick vara provdocka, och när mamman tog på sig sjalen gick Ines genast dit och sträckte armarna efter henne. :heart: Sjalungen får inte åka sjal längre! Och så myysigt det såg ut, inte bökigt och besvärligt som jag tänkt de senaste månaderna, jag blev såå avundsjuk.

Men nu kan jag ju inte be att få tillbaka den, när hon just börjat komma igång, då är det ju risk att det aldrig blir nåt riktigt av det hela..

What to doo? :cry: :wink:
Användarens profilbild
Av Siena
Give in to sjal- :twisted: och köp en till långsjal!

eller hyr en!
Användarens profilbild
Av boosten
Siena skrev:Give in to sjal- :twisted: och köp en till långsjal!

eller hyr en!
Oh, I wish I could.. Julen är dyr. :( Men kanske om jag pallar till efter jul.

Jag vill mest att nån ska tycka synd om mig lite.. :wink:
Användarens profilbild
Av Siena
Men kan du inte fråga Knyttet eller någon annan ume-sjalare om du inte kan få låna en sjal en tid, så inte lilla sjalbarnet blir ledset för att hon inte får bäras av sin mamma innan småsyskonet kommer och tar all bärplats...

Jag tycker faktiskt mycket synd om dig och Ines! Jag tycker också att ni är väldigt altruistiska och snälla som lånar ut er enda vävda sjal! :heart:
Användarens profilbild
Av Helena
Sjalarna brukar ju bli billiga här på Sjalbarn innan jul, så kanske du får råd med något.
Användarens profilbild
Av Ezereht
du får låna min stork ett tag om du vill Boosten? Annars finns det ju en del umedalare som brukar vara rätt sjaltäta :lol:

*skickar lite sympatitröstkramar* jag vill också bära, sådär gosigt som när dom var små *torkar nostalgitår ur ögonvrån*.
Senast redigerad av Ezereht den tor dec 07, 2006 19:39, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Mina vävda...

Hoppediz - Montreal 4,6
Hoppediz - blå/vit randig 5,4
Rebozo - Multirand 4,0
Didymos wellen silber storlek 5
Calin Bleu Gauze - Oliv
Calin Bleu Gauze - Choklad

Du får låna nån om du vill, jag använder mest ergon ändå så.. :wink:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Puh, jag trodde först att du sålt Costa Rican (jag vill fortfarande ha den om du får för dig att sälja den...)

Du får låna sjal av mig också om du vill, vår Panama ligger bara och skräpar. Den är ju väldigt lång iofs...
Användarens profilbild
Av boosten
Ooo vad kul, har varit borta några dagar, och så kommer man hem till så fina erbjudanden! :D

Och tack Siena, för peptalken, var preciis vad som behövdes. :D

KoK: Jag skulle aldrig våga sälja den utan att säga till dig, fast lite konfunderad blev jag ju när jag såg din säljas.. :wink:

Kanske kan jag få låna en av Jennelii några dagar, hon som har så många? :floet2: Vill ju inte ställa till det för nån annan som jag gjort för mig själv.. :lol:
Användarens profilbild
Av Jennelii
boosten skrev:Kanske kan jag få låna en av Jennelii några dagar, hon som har så många? :floet2: Vill ju inte ställa till det för nån annan som jag gjort för mig själv.. :lol:
Jaa det är bara att välja =)
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
boosten skrev: KoK: Jag skulle aldrig våga sälja den utan att säga till dig, fast lite konfunderad blev jag ju när jag såg din säljas.. :wink:
Puh, då kan jag andas ut :hellu: Min fick flytta med en försäkran från maken att jag får köpa en ny om Albert vill sjala till våren (eller när det är dags för ett nytt sjalbarn). Vi behöver julklappspengar...
Användarens profilbild
Av boosten
Jennelii skrev:
boosten skrev:Kanske kan jag få låna en av Jennelii några dagar, hon som har så många? :floet2: Vill ju inte ställa till det för nån annan som jag gjort för mig själv.. :lol:
Ska du på träffen på fredag? Kanske kan ta det då? Kanske att Wellen passar oss bäst, om du inte tror du kommer behöva den..
Användarens profilbild
Av boosten
Knyttet & K skrev:
boosten skrev: KoK: Jag skulle aldrig våga sälja den utan att säga till dig, fast lite konfunderad blev jag ju när jag såg din säljas.. :wink:
Puh, då kan jag andas ut :hellu: Min fick flytta med en försäkran från maken att jag får köpa en ny om Albert vill sjala till våren (eller när det är dags för ett nytt sjalbarn). Vi behöver julklappspengar...
Ah, jag förstår, jag förstår.. Kan ju vara bra med en Costa Rica-paus också.
Användarens profilbild
Av Jennelii
boosten skrev:
Jennelii skrev:
Ska du på träffen på fredag? Kanske kan ta det då? Kanske att Wellen passar oss bäst, om du inte tror du kommer behöva den..
Det går bra det. Jag får se om jag hinner, det beror lite på..det är så HIMLA stressigt =/ annars kan vi fixa det före eller efter, vi bor ju inte SÅ långt ifrån varann :wink:
Användarens profilbild
Av boosten
Jennelii skrev:
boosten skrev:
Jennelii skrev:
Det går bra det. Jag får se om jag hinner, det beror lite på..det är så HIMLA stressigt =/ annars kan vi fixa det före eller efter, vi bor ju inte SÅ långt ifrån varann :wink:
Så sant, så sant.. :oops:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?