Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Är det bara jag som stör mig på fickan? Jag älskar sjalen, den är hur mjuk, snygg och gosig som helst, men jag tycker det blir klumpigt att knyta med fickan i änden. Jag tror inte det blir snyggt att ta bort den heller, eftersom kantbandet är sytt utanpå fickan liksom.

Dagens i-landsproblem, jag vet! :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
hittils har jag inte stört mig på den men min sjal är så lång att jag knyter inte med ändarna :roll:
men lite knöggligt är det kanske :wink:
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Jag knyter inte heller allra längst ut på ändarna, men jag tycker liksom det är tjorvigt att dra igenom tyget så atta det blir en knut. Åh vilken bra förklaring, svammel-Anna! Det kanske är kardborrbandet som gör det, det blir liksom lite stelt.
Användarens profilbild
Av sacha42
Mary_Cherry skrev:Jag knyter inte heller allra längst ut på ändarna, men jag tycker liksom det är tjorvigt att dra igenom tyget så atta det blir en knut. Åh vilken bra förklaring, svammel-Anna! Det kanske är kardborrbandet som gör det, det blir liksom lite stelt.
ahhh ja det blir faktiskt lite korvigare att göra knuten med costa rican än med mina andra hoppisar men det är inget jag har stört mig på jättemkt :roll: :wink:

och ja det beror nog på cardborren :D
Användarens profilbild
Av Siena
HELT OT, men jag läste rubriken som Flickan på nya hoppedizarna.
:hmm: är det en flicka på sjalarna eller menar hon modellen som är med på fotografierna på hemsidan eller what?? :shock:

:roll: snacka om att jag läser slarvigt.

och förresten har jag aldrig ens provat en hoppiz med FICKA...
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Haha, nej nån flicka har jag inte sett till på sjalen! :lol:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
jag tycker inte den är nåt problem :D

men jag känner mej lite lättad... för jag trodde att fickan skulle vara längs
med hela bredden och upplever den som liten, lätt och smidig just nu :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag knyter kängst ut på sjalapetsarna så, ja, jag stör mig på den, men bara liiite. :?
Användarens profilbild
Av Soffi
I like it :tumup:
Användarens profilbild
Av Blixa
Eftersom jag lyckades få tag i en hoppe som var 4,1 och som dessutom knappt var en centimeter längre än just 4,1 efter tvätt (hur ofta händer det att en hoppe är i rätt längd?) stör jag mig lite på fickan. Jag knyter ju rätt långt ut på ändarna. Men, och det är inget litet men, det stör bara när jag knyter. När sjalen väl är på tycker jag att fickan är toppen.
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Blixa: Det håller jag med om, det stör bara när man knyter. När sjalen väl är på tycker jag varken bu eller bä om fickan eftersom jag har knuten på ryggen när jag knyter på magen så har jag inte använt den. Fickan alltså.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?