Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Anso skrev:WOW!!!!!Jag köpte Amandas på torget o Rebeckas i den lokala brodeributiken, men de har iaf funnits med i "Margaretas handarbetskatalog".
Vilka tomtar! Jag vill också kunna brodera. Finns det mönster i vanliga garnaffärer eller är det special special så att säga?
Helene skrev:Jag kände inte för att höra "jag vill öppna, jag vill öppna" och spendera dagarna med att försöka avstyra diverse kalenderplundring.Vad fiffigt!
Jag var dessutom inte helt klar med inköpenså det fick bli en lite annorlunda lösning.
När jag och Martn firade vår första jul gjorde vi paketkalendrar till varann och då målade jag små träknappar och nu kom de till användning igen!
Jag har tejpat fast sifferknapparna i fönstret och så hänger jag ett paket i bandet i gardinstången varje kväll så de får öppna det på morgonen och så tar jag bort en knapp.
(nu har jag hängt upp gardinerna!)
annalys skrev:---Vill jag verkligen se!
Jag har snickrat min i trä, så den ska hålla för alla paket. Hoppas kunna återkomma med bild.
annalys skrev: Anso, att broder är inte så svårt (tycker jag), lite pill och noggrannhet bara. Särskilt korsstygn om man köper en färdig broderisats med mönster. Fast just nu kan jag inte föreställa mig hur jag skulle få brodera ifred utan två ligister som sliter i garnet.
Lingling skrev:Oj vad impad jag blir av alla!Mmmm, som en kompis svärmor som först gör en paketkalender och sedan klagar på att det är så jobbigt att fixa paketen. Kunde du kanske tänkt på liiiite tidigare...
Jag hade tänkt sno ihop en, för länge sedan ville jag brodera en, sån där i korsstygn, det finns massor med kit till såna, alla möjliga stilar på mönstren - men när?
Nu kom jag på hur jag ville gör en i lappar men får ångest att skaffa grejer till ett projekt till som jag inte hinner med på ngt vis. Egentligen tycker jag snälla gamala eller barnlösa släktingar ska fixa sånt.
Lingling skrev:Här kommer den, fast jag har en mycket bättre analog bild från ett år det var mer paket. Men skannern kan inte Windows XP...annalys skrev:---Vill jag verkligen se!
Jag har snickrat min i trä, så den ska hålla för alla paket. Hoppas kunna återkomma med bild.
Lingling skrev: Och sedan det värsta som ngn skrev, plocka ihop 48 paket, och sedan vakta dem så att de inte plundrats före lucia ...Min gamla briojärnväg har stått till tjänst ett år. Duplo är väl också perfekt, iallafall innan de börjar kräva mer än en bit per paket. I år har vi köpt mer träjärnväg, de får dela på paketen.
Fast jag började. jag har ett paket duplo och en laddning pepparkaksformar av den roliga sorten, som jag köpt f a göra kalenderpaket av ...Däremot noll kalender
Sockertopp skrev:Och mer tips på vad man kan slå in. Ett gäng pepparkaksformar har jag också (ett stooooooooort gäng).Alla saker ni ändå funderar på att göra innan jul:
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?