Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Det ser ju jättebra ut! :tumsup:

Om du vill lägga in din bild ifrån t.ex Familjeliv så öppnar du först upp bilden så att den blir stor på Familjeliv, högerklickar sedan på bilden och väljer "kopiera bildadress".
Gå sedan till Sjalbarn och gör som vanligt, starta en tråd eller skriv ett inlägg.
För att klistra in bilden här så trycker du först på Img-knappen i raden här ovanför, trycker sedan CTRL+ v samtidigt på ditt tangentbord och så avslutar du det hela med Img-knappen igen.
Fix och färdigt med bild ska det då vara men man brukar få öva några gånger vet jag, vis av egen erfarenhet..... :roll:
Av Jun
Anso skrev:Det ser ju jättebra ut! :tumsup:

Om du vill lägga in din bild ifrån t.ex Familjeliv så öppnar du först upp bilden så att den blir stor på Familjeliv, högerklickar sedan på bilden och väljer "kopiera bildadress".
Gå sedan till Sjalbarn och gör som vanligt, starta en tråd eller skriv ett inlägg.
För att klistra in bilden här så trycker du först på Img-knappen i raden här ovanför, trycker sedan CTRL+ v samtidigt på ditt tangentbord och så avslutar du det hela med Img-knappen igen.
Fix och färdigt med bild ska det då vara men man brukar få öva några gånger vet jag, vis av egen erfarenhet..... :roll:
Tack för vägledningen! Testar på en gång då...

Bild

Det funkade! :D Tack så jättemycket!
Användarens profilbild
Av lenaj
Det var jättefint!! :D
Och så så söt avatar du har!!!! :D
Användarens profilbild
Av Siena
:shock: WOW så snyggt det var!!! Har du sytt det själv??? :siishah:

Det ser supermysigt, varmt och gosigt ut! Lyckans ost till bebis som får åka där!!! :D

Och jag håller med lenaj om att din avatar är helt underbart söt!
Användarens profilbild
Av Ester
men vad FINT!!!! :shock:

nu kanske man skulle testa att sy ett bärskydd också.... 8)
Av belinda
hjälp så proffsigt det ser ut :tumsup: :D
Användarens profilbild
Av knutis
Snyggt!! :D
Av Jun
lenaj skrev:Det var jättefint!! :D
Och så så söt avatar du har!!!! :D

Jag kunde inte motstå att ta ett kort när hon låg sådär sött! :heart: :heart: :heart:
Siena skrev::shock: WOW så snyggt det var!!! Har du sytt det själv??? :siishah:

Det ser supermysigt, varmt och gosigt ut! Lyckans ost till bebis som får åka där!!! :D

Och jag håller med lenaj om att din avatar är helt underbart söt!
Japp! Har sytt den själv! *stolt* Slaktade en vinterjacka jag köpt på loppis för några år sen (som f.ö. kostade 60kr) och testade mig fram, det var dock lite knökigt eftersom när jag sydde den låg Molly i magen och då tyckte jag inte att den blev riktigt hundra men nu passar den perfekt!

Om jag får säga det själv så tycker jag också att det ser ganska proffsigt ut. Sambo tyckte tom att jag skulle brodera dit ett nike-märke :D
Användarens profilbild
Av milimani
Åh så snyggt!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?