Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej

Jag har en dotter som är 1 månad och jag tänkte skaffa mig en bärsjal av något slag men kan inte riktigt komma fram till vilken sort som skulle passa bäst. Jag har en rätt taskig rygg så jag tror inte jag kommer kunna bära omkring på henne hela dagarna hur länge som helst men jag vill ändå ha möjligheten att bära henne och samtidigt ha händerna fria. Det jag funderar på är en långsjal, verkar det vettigt? Sen vet jag inte om jag borde välja en vävd eller elastisk. Har förstått att den vävda kan man använda längre tid och att barnet sitter "tightare" medan det är enklare med en elastisk sjal när man är ny på detta. Om jag nu främst önskar en sjal för att ha händerna fria ibland och att det inte ska vara allt för omständigt att ta av/på den eller sätta i/ta ur barnet samt så lite belastning på ryggen som möjligt, vad ska jag då välja? Någon som har lite tips?

/Emma
Av Alexandra
Hej!
Till en liten skulle jag rekommendera en elastisk bärsjal. Den är lätt att knyta och få till bra, och mjuk och mysig både för bebisen och dig. När bebisen sedan blir lite större avlastar en vävd sjal bättre.
Men jag skulle absolut börja med en elastisk!
Av angelmouse
Tack för svar!
Det får bli en elastisk sjal. Vilken vet jag inte än, måste titta runt lite mer på nätet och se vad som finns.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?