Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Jag köpte senaste numret (12-06) idag, och det ska stå om EC i den, men jag har inte hunnit läsa artikeln än. Rubriken på förstasidan är dock "Bli blöjfri med EC-metoden", vilket kanske inte känns helt korrekt... (Fast jag har ju inte 100% koll på EC förstås.)
Användarens profilbild
Av Ester
bli blöjfri med ec-metoden tycker jag är en jättebra rubrik :wink:
Användarens profilbild
Av zandrama
Jo, hmmm... Du har nog rätt. 8)
Min första reaktion var nog att det kändes som en rubrik som lockar till sig mammor och pappor med treåringar som ska lära sig gå på toa, och det är ju inte riktigt det som är grejjen. Artikeln är kanon dock! :tumsup:
Användarens profilbild
Av Veronica
zandrama skrev:Artikeln är kanon dock! :tumsup:
Tack. :rodna:
Av Sussi med Maja
Veronica skrev:
zandrama skrev:Artikeln är kanon dock! :tumsup:
Tack. :rodna:
Är ni med, Veronica? Eller har du skrivit artikeln?
Användarens profilbild
Av Veronica
Det är jag och Nora som är med. Ja, maken och storebror finns med på en bild också. :D
Av Sussi med Maja
Veronica skrev:Det är jag och Nora som är med. Ja, maken och storebror finns med på en bild också. :D
Va kul! Undrar om den finns kvar än, men det har väl kommit ut ett nytt nummer redan.
Användarens profilbild
Av Veronica
Ja det har nog kommit ut ett nytt nummer, men man kan ju alltid fråga butikspersonalen om de har några gamla ex kvar på lagret.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?