Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Nu har jag klickat på köpknappen, och som ni alla förstår är jag sprudlande glad.

"Lillebror" ska få en alldeles egen sprillans trikåsjal att åka i (även om Karin förmodligen kommer att få provåka den, för jag kan väl inte hålla mig tills april innan jag provar den?)

Jag velade länge om jag verkligen skulle köpa den, men så kom jag på spargrisen som jag stoppar fem- och tiokronor i för att ha till smått onödig lyx, och i den kategorin passar en andra trikåsjal alldeles förträffligt, anser jag.

Nu får jag gå och fnatta och vänta på att brevbäraren ska leverera min vinröda hampatrikåsjal!
Användarens profilbild
Av sacha42
GRattis!!!
Av Aelia
Vad roligt, grattis
Användarens profilbild
Av Siena
Hurra för impulser!!! :vågen:
Användarens profilbild
Av boosten
Ooo den är jag så sugen på (den också)! Du måste ta mycket bilder och rapportera hur den är sen! :eld:
Användarens profilbild
Av sirisirius
Åhhh... den var jag dödligt nära att köpa igår med!
Av MammaTess
Grattis till både sjal och "lillebrro"!!
Användarens profilbild
Av Panakeia
gött då ka najg äntligen avkräva nån en riktigt riktigt utförlig utvärdering av den sjalen, jämf. med andra osv osv...!!!
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Men så irriterande!

Här har jag gått och gruffat över att jag inte fått någon bekräftelse på beställningen. Utan ordernummer är det ju inget bra att betala. Utan betalning - ingen sjal skickad.

Och så HAR jag fått bekräftelsemail, som hamnade i skräppostmappen! Vilken tur att jag kom på att kolla vad det var som låg där nu!
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Panakeia skrev:gött då ka najg äntligen avkräva nån en riktigt riktigt utförlig utvärdering av den sjalen, jämf. med andra osv osv...!!!
Mja, vi får väl se. Jag bär ju inte Karin direkt mycket (och aldrig på magen) numera, men jag får väl se till att göra det för att kunna skriva nåt om den antar jag =).
Användarens profilbild
Av Isanna
Impulsköpen är de bästa köpen nästan! Grattis!
Användarens profilbild
Av zandrama
Och jag är sååå sugen på den orangea. Men jag har redan två trikåsjalar, varav en orange. Fast Babyboden har rabatt på den nu... Och och och... :roll: 8)

(Maken tycker INTE att man kan ha tre trikåsjalar... :cry: )
Användarens profilbild
Av Bina
Åh, ja den ser ju så superfin ut!! En sån vill jag önska mig i present av en vänlig själ :D
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
... och idag borde den komma! *studsar lite av förväntan*
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?