Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Hej Åsa.
Det går alldeles utmärkt att färga en blandning med bomull och modal( viskos). Färgen som du bör använda är Textile Colour Natural Fibre.
Lycka Till
Med Vänlig Hälsning
Kerstin Nilssen.
Användarens profilbild
Av boosten
Sannasmamma skrev:Hej Åsa.
Det går alldeles utmärkt att färga en blandning med bomull och modal( viskos). Färgen som du bör använda är Textile Colour Natural Fibre.
Lycka Till
Med Vänlig Hälsning
Kerstin Nilssen.
Tack Sannasmamma! :urule: (det var en bugning, ser du väl) :tumsup: :app:
Användarens profilbild
Av boosten
Har fått svar från Looma nu också. Tydligen är tråden av polyester, så den tar inte åt sig färg. Sååå... Vilken färg röstar ni på? Jag funderar på olivgrön, vinröd/aubergine eller nåt liknande. Nån som vet nån fin nyans som finns?
Användarens profilbild
Av Veronica
Var det du som knep den billiga Ullörten som nån sålde för ett tag sedan? Om jag lyckats få den skulle jag också färgat den, brun tror jag! Men olivgrönt och aubergine och ju också jätte fint.

Ser fram emot resultatbild!
Användarens profilbild
Av boosten
Veronica skrev:Var det du som knep den billiga Ullörten som nån sålde för ett tag sedan? Om jag lyckats få den skulle jag också färgat den, brun tror jag! Men olivgrönt och aubergine och ju också jätte fint.

Ser fram emot resultatbild!
Jupp, det var jag! :D Fick den idag, och den är ju rätt fin ändå som den är. Ska gå till affären och kolla vilka nyanser som finns i rätt färg.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag tror att vinröd/aubergine skulle bli fint. Fast om ni fortfarande funderar på en aubergine gauze skulle jag satsa på oliv.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?