Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Filla
Jeg er 168 høy og bruker vanligvis str. 38 eller medium. Tror du 5,1 m holder til meg, da? Mannen min er ikke så stor han heller - akkurat like høy (eller lav ;) ) som meg, og slank.

Så omtalen av Cuddly Wrap under Sjalrecensioner, men hvor kan den eventuelt bestilles, og hva koster den? Det høres jo ut som om folk har gode erfaringer med den også. Mens jeg bare blir mer og mer forvirret. :lol:
Användarens profilbild
Av mojsan
Filla skrev:Jeg er 168 høy og bruker vanligvis str. 38 eller medium. Tror du 5,1 m holder til meg, da? Mannen min er ikke så stor han heller - akkurat like høy (eller lav ;) ) som meg, og slank.
Skulle tro att det räcker, har fått uppfattningen at det snarare beror på omfånget än på längden vilken sjal man ska ha...
Så omtalen av Cuddly Wrap under Sjalrecensioner, men hvor kan den eventuelt bestilles, og hva koster den? Det høres jo ut som om folk har gode erfaringer med den også. Mens jeg bare blir mer og mer forvirret. :lol:
*thihi* förvirrad blir man , ujujuj...Det blir inte mycket bättre med tiden heller... babyhip.se har cuddly wrap, 525kr. Annars, när jag beställde hade jag ingen aning, utan hittade babydesign och stellaris, och så var det väl slump eller nåt att jag tog det ena.
Av Filla
Er det egentlig noen forskjell på Cuddly Wrap og Moby Wrap?
Användarens profilbild
Av Anso
Filla skrev:Er det egentlig noen forskjell på Cuddly Wrap og Moby Wrap?
Cuddly Wrap är ca 50 cm bred som mest och jag tror nog att Mobyn är bredare än så.
Användarens profilbild
Av diddeldi
Anso skrev:
Filla skrev:Er det egentlig noen forskjell på Cuddly Wrap og Moby Wrap?
Cuddly Wrap är ca 50 cm bred som mest och jag tror nog att Mobyn är bredare än så.
mätte just min moby och den var faktiskt 50 cm bred vid mittmarkeringen :shock: . jag trodde faktiskt att den var bredare.
Av Filla
Hm. De er altså like brede, da. Og kvaliteten er omtrent den samme?
Användarens profilbild
Av Helena
Jag hade en Babybundler när Miles var liten. Det störde mig inte alls att knuten blev stor, snarare blev det liksom som ett bra stöd under bebisens rumpa.
Det sägs att man kan ha trikåsjalar länge i reklamen för dem, men när barnen blir lite äldre så är ju en vävd mycket skönare och stabilare. När barnen blir rörligare och lutar sig hit och dit i sjalen, så ger den efter och det blir rätt jobbigt att bära. Men för små barn är de jätte mjuka och mysiga. Jag använde min trikåsjal tills min son var cirka sex månader.
Av Filla
Det er virkelig vanskelig å bestemme seg!

Av trikotsjalene heller jeg fortsatt mest mot å kjøpe en Baby Bundler. Jeg får av en eller annen grunn inntrykk av at det er et mer solid sjal som kanskje gir litt bedre avlastning. Mulig jeg tar feil(?).

Skulle jeg kjøpt et vevd sjal med en gang så tror jeg at jeg ville valgt en Storchenwiege. Men de vevde sjalene er ikke så lette å knyte, så vidt jeg forstår, så det lønner seg vel å starte med et trikotsjal for en nybegynner som meg?

Er det sånn at man må knyte de vevde sjalene på nytt hver gang man skal bære babyen, mens man kan la knuten sitte og løfte barnet ut og inn av et trikotsjal?

(Jeg leser og leser i gamle innlegg her i forumet, og det er mye nyttig informasjon og erfaringer å hente her! :) )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?