- fre jul 29, 2005 10:58
Vilka sjalar är det som har smalare ändar så att knuten blir mindre? finns det nån nackdel med att sjalen har smalare ändar?
:

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Tabby skrev:Av de vävda sjalarna har väl alla avsmalnade ändar utan EasyCare.nja, ella roo och amazonas antigua har ju raka ändar också (med fransar). men annars har nog de flesta avsmalnande.
Girasol är jag dock lite osäker på....
diddeldi skrev:Har för mig att girasol INTE har avsmalnande ändar. Mobyn har väl avsmalnande? Babybundler har rak ände, likaså brazilen. Avsmalnande hoppiz, didymos, storchenwiege. Tror bebina o babylonia har avsmalnande, men nån annan kanske vet bättre.Tabby skrev:Av de vävda sjalarna har väl alla avsmalnade ändar utan EasyCare.nja, ella roo och amazonas antigua har ju raka ändar också (med fransar). men annars har nog de flesta avsmalnande.
Girasol är jag dock lite osäker på....
marcy skrev:hug-a-buben har grymt avsmalnande ändar.Detsamma har Kari Me som vi säljer.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?