[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 418051
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Var köpa trikå-snedslå? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Mimmis har i vit, röd, natur, svart och marin, men det är väl basfärger iofs. På Ohlssons tyger och stuvar (som nog inte finns på nätet) brukar det även finnas i ljusblått och ljusrosa. Annars vet jag faktiskt inte.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Inte jag heller... Men Mimmi's har ju iaf i roligare färger än Ohlsons här i stan. Får kanske ta och beställa lite.
Användarens profilbild
Av mimmis
Kan du inte ta brun mudd/trikå och klippa till och göra egna band av? Det brukar jag göra...
Senast redigerad av mimmis den tis dec 05, 2006 11:53, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av florin
Att klippa till mudd blir ju lite tjockare och går inte att stryka som ett kantband men du kan ju köpa vanligt tun trikå och klippa/skära långa remsor och sen stryka dem så de blir som kantband. Vet inte om det fungerar att använda tråkå i snedslåvikare men det är annars ett bra allternativ.
Användarens profilbild
Av mimmis
florin skrev:Att klippa till mudd blir ju lite tjockare och går inte att stryka som ett kantband men du kan ju köpa vanligt tun trikå och klippa/skära långa remsor och sen stryka dem så de blir som kantband. Vet inte om det fungerar att använda tråkå i snedslåvikare men det är annars ett bra allternativ.
precis :)
Användarens profilbild
Av Helen
Vad ska du använda det till?
Kan du använda övervikbar resår?
Nu menar jag inte den tjocka som jag har på sidan till blöjor, Den är kanske lite för kraftig, men tunnare?
Jag brukar använda det runt halsringningar bland annat.
Det brukar bara finnas i vit och kanske svart i butik, men hör av dig om du vill ha andra färger. Jag har en privat låda i den finns det både glittrigt och randigt :wink:
Användarens profilbild
Av zandrama
Boadicea skrev:
miso skrev:har du vägarna förbi stockholm så finns ju mattssons band på kungsgatan
http://www.mattssonsband.se/
tror dock inte att de säljer över nätet
Har tyvärr inte det speciellt ofta (har nästan 50 mil till "Fjollträsk" :wink: ), men jag ska komma ihåg namnet till nästa gång jag åker ner! :D
Jag kan kika på vad de har för färger om du vill så kanske det går att fixa om det är nåt du är intresserad av (och om priset blir rimligt)... 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?