Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken easy ska jag välja?

Sol
11
28%
Turkos 4,7
15
38%
Regnbåge
7
18%
Nån annan - vilken?
7
18%
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jag hade bestämt mig för att köpa en easy när jag nu har sålt två andra sjalar. Men jag har så svårt att bestämma mig :roll:

Vilken tror ni att jag skulle passa i?

Turkos tänkte jag först, men den finns inte i 4,2 som jag helst vill ha..
Regnbågen är ju fin, men väldigt färgglad.
Sol tycker maken, men jag känner mig osäker på den färgen.
Tja.. eller nån annan :roll:
Användarens profilbild
Av ernamalin
Av de tre är Solen min favorit. Den eller en Lava står högst på min lista (eller varför inte båda :roll: )
Användarens profilbild
Av annemi
Lava ! (Vill jag ha i alla fall) :wink:
Regnbågen e också fin :D
Användarens profilbild
Av Lumlum
Solen är jättefin! BildDet hade jag ingen aning om när jag hyrde den, men nu önskar jag mig en egen sån... Oops! Men visst, den är väldigt orange, det får man vara medveten om!. :D
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag röstar på turkos eftersom det är det du vill ha. Du kan ju kapa den och sy en påse eller så av det som blir över, om du tycker att den är alldeles för lång.

Annars är ju min favvo havet, men solen är också fin... :roll:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag tycker också en turkos! Själv störs jag inte av långa sjalar, jag knyter ryggknyt med min 5,2:a. Tycker det extra varvet kring höfterna är skönt, det avlastar bättre och blir inte knöligt eftersom sjalen är så tunn. Fast jag börjar inte mitt på sjalen, knut i ryggen gillar jag inte.

Eller kapa om du vill ha en kortare sjal. Eftersom Easyn har raka kanter är det ju lätt att få snyggt.
Användarens profilbild
Av sacha42
Knyttet & K skrev:Jag tycker också en turkos! Själv störs jag inte av långa sjalar, jag knyter ryggknyt med min 5,2:a. Tycker det extra varvet kring höfterna är skönt, det avlastar bättre och blir inte knöligt eftersom sjalen är så tunn. Fast jag börjar inte mitt på sjalen, knut i ryggen gillar jag inte.

Eller kapa om du vill ha en kortare sjal. Eftersom Easyn har raka kanter är det ju lätt att få snyggt.
:iagree: knyter ryggknyt med mina långasjalar med så ta en turkos än fast den inte finns i 4,2 8)
Av Lotten
Solen tycker jag. Den är bara så vacker! :love:
Användarens profilbild
Av Clifford
Jag röstade regnbåge. Den är färgglad, men så himla snygg när man har knutit den :)
Användarens profilbild
Av solanna
Jag tycker ju att Elden är den finaste Easyn, men av de tre du listade är jag mest svag för regnbågen. Visst är den färgglad, men inte hysterisk på något vis. Vill du ha en diskretare regnbåge finns ju alltid Norrsken :D
Av Aelia
Hehe, turkos är ju fin, eller så kan du köpa min hav el lagun :wink:
Användarens profilbild
Av sunne2005
Det var en svår fråga, alla tre är ju hur fina som helst. Jag skulle nog ändå säga solen. Fast den turkosa kommer ju snart inte gå att få tag på så det talar för den.
Användarens profilbild
Av Isanna
Solen tycekr jag är finast! Men den turkosa kommer tätt efter. Om du nästan bara knyter ryggknyt så tycker jag att du ska ta en 4,2 men om du knyter både rygg och mage så tycker jag att sjalen bör fixa båda.
Användarens profilbild
Av Eld77
Turkos, säger jag som är partisk. ;) Jag tror faktiskt att du passar bättre i kalla färger än varma. Men de andra sjalarna är också jättefina, jag förstår att du har svårt att välja!
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Isanna skrev:Solen tycekr jag är finast! Men den turkosa kommer tätt efter. Om du nästan bara knyter ryggknyt så tycker jag att du ska ta en 4,2 men om du knyter både rygg och mage så tycker jag att sjalen bör fixa båda.

Fast grejen är den att jag kan knyta en 4,2:a omslutet på magen och få knuten på magen...

Solen är jättefin, men frågan är om den verkligen passar min jätteblekrosa hy :roll:
Just nu lutar det åt en turkos i alla fall då...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?