Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Anso skrev:Är nog bjöd att hålla med Helena om att själva vävsättet i Indiosjalarna är helt underbart och "lyxigt" men sedan retar jag ju mig på en del andra småsaker på Didys sjalar (tycker att deras fållar är i smalaste laget) så min "lyxröst" faller i alla fall på Easycare.
Det är ju ingen struktur eller hur man ska uttrycka sig i vävsättet hos Easycare sjalarna, det är ju ett rätt enkelt vävsätt på något vis, som jag inte tycker känns så lyxigt. Jag tror att lite är det priset också, man känner sig lyxig, för man har kostat på sig en Easycare.

När man bär en liten bebis i en indio, så blir tyget lite dubbelvikt vid halsen alldeles av sig själv, så då skär inte kanterna in tycker jag. Men när man har sjalen under jackan kan det bli lite klumpigt ibland.
Användarens profilbild
Av Anso
Helena skrev:...... Jag tror att lite är det priset också, man känner sig lyxig, för man har kostat på sig en Easycare......

Säkert en liten sanning i det också..... *ler*

När man bär en liten bebis i en indio, så blir tyget lite dubbelvikt vid halsen alldeles av sig själv, så då skär inte kanterna in tycker jag. Men när man har sjalen under jackan kan det bli lite klumpigt ibland.
:D

Kan knappt vänta tills jag får bära min lilla/lille 2:a in den mjukmysiga ullindion. :heart:
Användarens profilbild
Av Marion
Jag tycker att Storchenwieges Leo-sjalar känns också lite lyxiga. De är så mjuka (och enfärgade, om det nu var viktigt).
Av tigre
Men TACK allihopa!
:heart:

dà blir det nog en easy i min framtida italienska e-shop va 8) ?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?