Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mia
Tabby!!
Du vill inte ha en Eld 4.55 (4.2) så kan jag skaffa en 4.7+ ??!! Jag inser att det blir mest mini jag bär nu och då har jag hellre en längre.
Av luxia
Och så kan väl någon annan sälja en Norrsken billigt till mig! :roll: :oops:
Användarens profilbild
Av diddeldi
Mia skrev:Tabby!!
Du vill inte ha en Eld 4.55 (4.2) så kan jag skaffa en 4.7+ ??!! Jag inser att det blir mest mini jag bär nu och då har jag hellre en längre.
åh! jag som just hade så svårt att välja mellan eld och jakob! :shock: :roll:

hur mycket hade du tänkt dig ungefär? :oops:
Användarens profilbild
Av Tabby
Mia, vad snällt att du tänker på mig :-)
Men jag har en färgglad Amazonas i färgen Kreativ. Jag älskar blått så blir det någon mer sjal så blir det med blått i :-)
Användarens profilbild
Av Mia
:lol: :shock: :twisted: Är du tagen av s-j??! Menar du att du vill ha en sån också?
Tja... Jag vet inte om jag vill skiljas från den än... :? Innan jag har en 4.7.... men om ngn vill bli av med sin 4.7 så...!! Men jag brukar vara bra i priset när jag säljer, om jag säljer :wink: [/quote]
Användarens profilbild
Av diddeldi
Mia skrev:
:lol: :shock: :twisted: Är du tagen av s-j??! Menar du att du vill ha en sån också?
Tja... Jag vet inte om jag vill skiljas från den än... :? Innan jag har en 4.7.... men om ngn vill bli av med sin 4.7 så...!! Men jag brukar vara bra i priset när jag säljer, om jag säljer :wink:
jag? tagen av sjal- :twisted: ? :shock: :roll: :wink:

vad bra att du inte vill sälja den än... för jag kan nog inte med att köpa en till innan jag ens fått hem jakob :oops:
Användarens profilbild
Av Mia
Då väntar vi lite så kan jag höra om ngn vill bli av med en 4.7... :wink:
Användarens profilbild
Av Tabby
Har ni någon aning hur långa era sjalar var innan tvätt??
Användarens profilbild
Av Anso
Tabby skrev:Har ni någon aning hur långa era sjalar var innan tvätt??
Nix, tyvärr!
Användarens profilbild
Av Tabby
Ni som har Easy 4.2 m, kan ni utan problem göra omsluten-X? Hur mycket tyg blir det på varje ände av knuten??

Är det svårare att göra knut med raka ändar än med snea ändar när sjalen ändå är så pass kort?
Användarens profilbild
Av Mia
Alltså, min 4.2 är ju 4.55... och det räcker till omslut med knuten på ryggen/sidan men det är precis.. Du vet ju hur stor jag är.. :wink: så till dig borde det räcka. Kanske att man inte alltid får med liksom Hela kanten på båda ändar genom hela knuten om du förstår :? Det blir liksom bara hörn över efter knuten...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?