Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Pelikanen
och tror att den kommer bli jättebra...men nu undrar jag om man kan bära den nyfödda bebisen i vagga som med tex moby wrap? När jag tittar på deras instruktonssidor har sinon inte med vaggan som alternativ. Är sinon mycket smalare,är det därför? Jag hoppas att ni svarar att man kan bära vagga för det var det jag vile gör i början. Bebisen är inte här ännu så jag har inte möjlighet att testa själv.
Av belinda
Jag tror det funkar att bära i vagga med sino! jag har dock aldrig använt sino själv, men jag har för mej att jag sett nån bild på det.
:D
Av belinda
Och jag tror de är lika smala moby wrap och sino 8)
Av Pelikanen
vad bra! :lol: ... använder man samma knytningar till sino moby wrap och andra elastiska sjalar?
Användarens profilbild
Av Helen
ja!
samma knytningar till alla.
Förutom att man om man vill kan knyta på ryggen med en bred elastisk sjal. Det gäller att få knytningen bra när man använder en elastisk på ryggen. Jag brukar rekomendera vävd sjal för ryggknytningar. För säkerhets skull.
Sino är inte lämplig för rygg knyt.
Användarens profilbild
Av zandrama
Som alla säger så går det utmärkt, jag täntke bara tala om att alla bebisar inte gillar vagga i början, bara så du är medveten om det och inte blir besviken. Liten Vidar protesterade högljutt när jag försökte med vagga, mage mot mage gick dock utmärkt.
Av Jun
zandrama skrev:Som alla säger så går det utmärkt, jag täntke bara tala om att alla bebisar inte gillar vagga i början, bara så du är medveten om det och inte blir besviken. Liten Vidar protesterade högljutt när jag försökte med vagga, mage mot mage gick dock utmärkt.
Samma här! Molly gallskriker så fort jag ens tänker tanken ibland... :shock: men upprätt går utmärkt! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?