Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av jenjen
Har fått hem Ergon från hyrsjal, och var sååå förväntansfull. Måste dock säga att jag blev liiite besviken :(
Upplever den som lite svårjusterad. Midjebandet skär in fläsket , och den vadderade delen kasar ner och skvaver mot ljumskarna.
Hade sonen i den när vi var ute och handlade ett par timmar idag, och tycket jag kände av både rygg och axlar efter bara en liten stund.
Är han för liten ännu ??? (4mån nästa vecka, väger 7600 och är 67 lång).
Jag har burit mycket längre i min hemsydda MT utan att det känns.

Kanske måste ge den lite tid!!
Användarens profilbild
Av milimani
Jag är ingen expert eftersom jag bara använt min ergo en vecka. Menjag tror inte din son är för liten. Min tjej är 3,5 månader och väger 5,5 och är 60 cm. Hon sitter bra i den fast jag har sytt in sittdelen lite.

Jag har inte alls de problem du har. På mig sitter den jättebra (160 cm, 53 kilo) och jag upplever att den är enkel att justera. Så olika det kan vara!
Av jenjen
Jag tar tillbaks varenda ord ;)
Nu har jag använt Ergon vid lera tillfällen, senast går när det var julfest i skolan. Jag som klassförälder var där flera timar innan för att fixa fika mm. Albin sat i ergon, både på ryggen och fram i över 3 timmar, sov gott och jag kände knpp att jag bar på honom !!!
Vad jag gjorde för fel i börjn vet jag inte . Men nu älskar jag min ERGO :heart: :love:
Användarens profilbild
Av milimani
Vad skönt!!
Användarens profilbild
Av Candela
Kan vara så att barnet är för litet.
Jag upplevde Ergon på samma sätt när den var ny. Det tog några gånger innan man lärde sig att dra åt banden lagom hårt. Men när man väl har hittat rätt knep så är den underbart skön!!
Av jenjen
silhuett skrev:Kan vara så att barnet är för litet.
Jag upplevde Ergon på samma sätt när den var ny. Det tog några gånger innan man lärde sig att dra åt banden lagom hårt. Men när man väl har hittat rätt knep så är den underbart skön!!
Japp :lol: Nu kan jag inte annat än hålla med. Ergon är toppen!!
Framförallt för att sambon också kan bära nu utan att svära långa ramsor när jag försöker linda in honom i femtielva meter tyg (som han själv säger)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?