Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lillasysteryster
Knyttet & K skrev:Jag väntar på ett par Bobux till A och på att det ska komma någon och tala om för mig att jag ärvt en förmögenhet efter en okänd släkting så att jag är ekonomiskt oberoende resten av livet...
Ärlig talat :D Då lär du få vänta...
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag väntar på min bäbis så jag kan schoppa trikåsjal!!!!!!
Ja e faktist skitstolt över att jag lyckades hålla fingrarna i styr, min gräns var satt till inte köpa/boa innan halvvägs! nu e jag halvvägs å har lyckats hålla detta! (BRAAAA SANDRA) men, det hade no inte gått om jag itne hade haft brölloppet att tänka på. Nu e nästa delmål, inget före jul! (om inte det kommer rea på hampatrikån, men det verkar inte så troligt...)
Användarens profilbild
Av anhasa
Just nu väntar jag på min man som snart kommer hem :heart: Jag önskar att jag väntade på en easy eld, som är min drömsjal just nu
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
sacha42 skrev:
Mary_Cherry skrev:Jag väntar på ett norrsken och en Costa Rica.
ahhh en costa rica :love: köpt en ny eller begangnad??
En ny! Bäst att passa på när det är rea! 8)
Användarens profilbild
Av elisabet
Dumma posten :hopmad: - min efterläängtade ergo ng kom inte idag :cry:
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Jag hoppas min Costa Rica kommer idag, den stora frågan är ju när posten kommer, det kan bli hur sent som helst!
Användarens profilbild
Av Isanna
Och jag väntar på en Purpursky och en systemkamera!!!

Mary Cherry: Ta med Costa Rican imorrn så får jag klämma! Du vet att du måste jaga den stan runt om den inte kommer idag! :D :P
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Isanna: Du vet hur det gick sist när jag jagade sjal, jag fick ju ändå ingen! Fast jag bor rätt nära Emma, om den inte skulle komma idag.
Användarens profilbild
Av Isanna
Mary_Cherry skrev:Isanna: Du vet hur det gick sist när jag jagade sjal, jag fick ju ändå ingen! Fast jag bor rätt nära Emma, om den inte skulle komma idag.
Fast nu har du ju en regnbåge iallafall! :D
Användarens profilbild
Av sacha42
Isanna skrev:
Mary_Cherry skrev:Isanna: Du vet hur det gick sist när jag jagade sjal, jag fick ju ändå ingen! Fast jag bor rätt nära Emma, om den inte skulle komma idag.
Fast nu har du ju en regnbåge iallafall! :D
vilken lyx att ha både en costa rica och en regnbåge :roll: inte alls avis :hide:
Av lillasysteryster
*retas lite*
Jag har redan en costa rica :D
Användarens profilbild
Av sacha42
Gurli skrev:Min väntan blev inte lång, dessutom blev sjalen levererad till dörren.
Vissa lever då i lyx :wink:
vad, vilken :eld:
Användarens profilbild
Av Isanna
Gurli skrev:Min väntan blev inte lång, dessutom blev sjalen levererad till dörren.
Vadå vadå vadå för nåt????
Användarens profilbild
Av Gurli
sacha42 skrev:
vad, vilken :eld:
Bild kommer snart, håller på att ladda batterierna :D

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?