Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mojsan
..jo, jag undrar om nån har koll på länken till trikåsjalar som är lika hugabuben i modellen, men där fanns en massa häftiga mönster o färgkombinationer på fickan. Nån som vet vad jag menar?
Av Annsofi
jag kan också bara komma på mamakangaroo just nu. Är det den du menar och du är intresserad av en trikåsjal därifrån så kontakta gärna mig via pm.
Användarens profilbild
Av mojsan
Annsofi skrev:jag kan också bara komma på mamakangaroo just nu. Är det den du menar och du är intresserad av en trikåsjal därifrån så kontakta gärna mig via pm.
Nja och nej - jo, ungefär som dem, men det finns också nånstans med mer mönstrade framfickor, med cirklar och så. Ellr kanske har jag drömt? Nej, det är inte nu jag vill ha, utan bara kom på dem, och de var roliga. Kanske skulle vilja ha en om något år sådär. Ska pm:a dig isf.

...o tack för länken, Helena.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
mojsan skrev:
Annsofi skrev:jag kan också bara komma på mamakangaroo just nu. Är det den du menar och du är intresserad av en trikåsjal därifrån så kontakta gärna mig via pm.
Nja och nej - jo, ungefär som dem, men det finns också nånstans med mer mönstrade framfickor, med cirklar och så. Ellr kanske har jag drömt? Nej, det är inte nu jag vill ha, utan bara kom på dem, och de var roliga. Kanske skulle vilja ha en om något år sådär. Ska pm:a dig isf.

...o tack för länken, Helena.
Kan det vara H-a-B på den finska sidan du tänker på? De med spiralmönster på fickan som den här?
Bild
Är det någon tidigare modell kanske? Ja hur som helst så är de snygga! Gillar särskilt de där fickan är i samma färg som sjalen och fickan bara sticker ut lite lagomt tack vare spiralerna!
Användarens profilbild
Av Miamamman
CrazyMagpie skrev:Kan det vara H-a-B på den finska sidan du tänker på? De med spiralmönster på fickan som den här?
Bild
Är det någon tidigare modell kanske? Ja hur som helst så är de snygga! Gillar särskilt de där fickan är i samma färg som sjalen och fickan bara sticker ut lite lagomt tack vare spiralerna!
Så såg Hug-a-Bub ut tidigare. Numera har dom inte snurror.
Användarens profilbild
Av April
Jag kommer också ihåg de sjalarna som du pratar om - det var inte Hug-A-buben... det var någon liten sida... Kommer inte på namnet!

Kram
Av Annsofi
letade hela kvällen i går för jag har också ett minne av att jag surfat in någonstans och tänkt att ah, de är ju t om snyggare än mama-kangarooo :-) men kan inte för mitt liv komma på var jag varit...ska leta vidare...
Användarens profilbild
Av April
Jag la också ett antal timmar.. men tyvärr :-(

Kram
Användarens profilbild
Av mojsan
:oops: jag kom bara att tänka på dem, tänkte att i framtiden vore det kul med en sån lite annorlunda trikåsjal (nej, vi väntar inte nåt syskon än, vi snackar nog typ 2007), åsså får ni bara en massa jobb.... Tänkte att om vi snubblar över dem framöver så blir det kul att se vart de var egentligen.
Senast redigerad av mojsan den fre jul 29, 2005 18:36, redigerad totalt 1 gånger.
Av Annsofi
du vet hur det är - det är svårt att släppa något när man fått det i huvudet... :wink:
Användarens profilbild
Av marcy
Jag vet vilka du tänker på.. fanns med pingviner och allt möjligt på fickorna. Ska kolla om jag hittar iegn länken.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?