Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Madde skrev:JJag tycker att det är lättare att få till ryggknytningar när man knyter x-omslut på ryggen, då sitter ju barnet där det sitter. Men jag skulle vilja lära mig ryggsäcksknytningen också, för den är ju snabbare.
Men om ni kommer på hur man gör för att få till det med sjalen så tala om det... För selen i all ära, men sjalen avlastar mycket bättre än vad selen gör!
CrazyMagpie skrev: ...tycker däremot att x-omslut är lite svårt att få till. Visst, det är bekvämt för mig, men K hamnar alltid så väldigt långt ner tycker jag! Hur lyckas man behålla barnet lite högre upp?Jag tror att det ligger i x-omslut-knytningens natur att barnet hamnar lite längre ner än i ryggsäcksknytningen. Men när man börjar knytningen kan man ju försöka få upp barnet i den höjden där man vill ha det, och sen kan man ju göra ett litet hopp så att barnet åker upp lite innan man knyter knuten på slutet. Fast jag har knytit för högt upp med x-omslut ibland, det är inte skönt, barnet svajar hit och dit och det känns inte bra och så glider korset lättare ner då.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?