Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tabby
Finns det någon sida som visar hur man kan göra en egen hissgardin?
Användarens profilbild
Av Madde
Ett tips... Använd google och sök på HISSGARDIN! :D

Denna sidan fick jag fram när jag sökte... Eller var det en sån här rund du menade? (beskrivningen finns längst ner på sidan) Hmm, kanske skulle sätta upp något sånt i vårat sovrum, behövs lite förändring där inne... Tack för tipset att man kan göra sånt själv... :roll: :D
Användarens profilbild
Av Jemmah
Åh, sån vill jag också göra! Tack för länktipsen :)
Användarens profilbild
Av sirisirius
Går man in på hemtex så kan man köpa hela kitet med pinnar, snörer, plastringar och grejer så skär dem till det i rätt längd.
Användarens profilbild
Av anilov
Fast jag undrar, efter att ha letat en vända till på nätet, över var man hittar beskrivningar på gammaldags rullgardiner? Jag vet att IKEA hade en beskrivning tryckt på papper som jag följde 1996, när jag bodde i ett hus med fönster av icke-standardmått, och nu vill jag ha sådana igen. De var ungefär sådana som Hemmets Journal beskriver i länken ovan, men hissanordningen var betydligt mer begåvad (den de har är ju bara irritationsframkallande, så opraktisk :wink: ). Är det någon som fattar vad jag är ute efter? En rullgardin, med snören (flagglina har jag för mig att jag använde då) som rullade upp gardinen runt stången, och snörena var fästade dels bakom tyget i en stång, dels löpte de i ringar som man sydde fast på framsidan av tyget. :hmm: Jag är en kratta på all annan textilslöjd än stickning, så jag måste verkligen ha en jättenoggrann beskrivning för att klara av att göra en. Och just nu är jag riktigt sur över att jag i förra flytten hivade alla syinstruktionen som jag sparat :duh:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?