Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Jag är också nyfiken. Har för mig att jag har hört att det kan vara lite skillnader men det kanske var mellan olika randiga???? :hmm:
Användarens profilbild
Av Isanna
Av de jag har haft (lava, eld, sol, turkos) så tycker jag inte att det har varit nån skillnad. Alla har varit jättemjuka och gosiga. Den mjukaste är min sol men den köpte jag begagnat också så den var ju redan ingosad. Men alla har varit mjuka från början. Toppensjalar! :tumup:
Av Aelia
Ja, det tycker jag. Min lava är den mjukaste som finns. Den köpte jag ny.
Sen kommer ljung, som kommer att bli mjuk snart :wink: Men hav och lagun är inte alls så mjka ännu. Kanske kommer
Användarens profilbild
Av Isanna
Aelia skrev:Ja, det tycker jag. Min lava är den mjukaste som finns. Den köpte jag ny.
Sen kommer ljung, som kommer att bli mjuk snart :wink: Men hav och lagun är inte alls så mjka ännu. Kanske kommer
Tror du inte att det har med användning att göra? Min Sol är mjukast men det är också den jag använt mest. :hmm:
Användarens profilbild
Av sacha42
i måndags så klämde norkmedoo på min sol och hon tyckte at de randiga var tunnare än de enfärgade :D
Av Aelia
Isanna skrev:
Aelia skrev:Ja, det tycker jag. Min lava är den mjukaste som finns. Den köpte jag ny.
Tror du inte att det har med användning att göra? Min Sol är mjukast men det är också den jag använt mest. :hmm:
Lava var helt ny, men både hav och lagun är beg, så nej :roll:
Användarens profilbild
Av Isanna
sacha42 skrev:i måndags så klämde norkmedoo på min sol och hon tyckte at de randiga var tunnare än de enfärgade :D
Min Sol är tunnare och mjukare än den Turkosa jag hade, men jag antog att det var för att den inte var lika använd heller. Så kanske är det så?
Av Aelia
Och så har jag hört från några att solen är den mjukaste av alla easy
Användarens profilbild
Av sacha42
Aelia skrev:Och så har jag hört från några att solen är den mjukaste av alla easy
för mig stämmer det att solen är gossigare än havet. och min halva hav med :roll:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Ja min mörkblåa är faktiskt inte alls särskilt mjuk....än :roll: Den kräver nog lite gos först tror jag. Däremot är den väldigt tunn.

Har testknutit turkos och sol och båda dom var mjukare, turkosen något tjockare tycker jag.
Användarens profilbild
Av jazoo
Mitt hav är betydligt mindre mjuk och gosig än de andra Easy care jag har känt på. Gäller både randiga och enfärgade, har dock inte gjort någon färgjämförelse, har nog inte känt på någon annan Hav.
Användarens profilbild
Av Ester
min välanvända norrskensringis är supermjuk medan solen är mindre använd....och lite mindre mjuk
Användarens profilbild
Av mica
Jag hade en HAV, men sålde för den var för tjock. Har känt på en ELD och den var tunn och fin.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Frida med Mea skrev:Jag tror att det beror på färgen faktiskt, min logik säger mörkare färg= mer färg alltså blir den stelare.
Tänk på tryck på svart T-shirt, tjockt lager vitt och tunnare mörkblått liksom.
Mitt Norrsken är mjukare än Eld-ringisen....
Det känns faktiskt tunnare också - Norrskenet alltså.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?