Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vovvemor ville köpa in sig på min fina LaPaz, så jag håller som bäst på och knåpar ihop en bärpåse till henne.

Igår tog jag mod till mig och satte saxen i tyget för att göra en kortsjal av min hoppediz. Idag var jag ute och tog en kaffe på morgonen för att testa om det räckte. Lite i snålaste laget kanske när den är nytvättad, så i stället för att stoppa in ändarna under sjalen när jag knyter tibetan så blir det en knut över bröstet. Men, eftersom det är snedställda ändar så blir det en pytte-pytte-pytte-knut. Jag är toppennöjd.

En liten fråga. Ni som har sytt bärpåsar av vävda sjalar. Hur har ni gjort med breden. När jag jämförde med min Peekaboo så var den säkert 15-20 cm bredare. På något sätt så känns 50-55 som optimal bredd. Stämmer det??

//Kaja

PS: Hittills så är bärpåsen så snygg att jag nästan är lite avundsjuk på Vovvemor... Ränderna syns bättre på påsen än på en knuten sjal...
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag tycker också att den blir för bred om man gör den på helbredd.
Kaja skrev:Vovvemor ville köpa in sig på min fina LaPaz, så jag håller som bäst på och knåpar ihop en bärpåse till henne.

Igår tog jag mod till mig och satte saxen i tyget för att göra en kortsjal av min hoppediz. Idag var jag ute och tog en kaffe på morgonen för att testa om det räckte. Lite i snålaste laget kanske när den är nytvättad, så i stället för att stoppa in ändarna under sjalen när jag knyter tibetan så blir det en knut över bröstet. Men, eftersom det är snedställda ändar så blir det en pytte-pytte-pytte-knut. Jag är toppennöjd.

En liten fråga. Ni som har sytt bärpåsar av vävda sjalar. Hur har ni gjort med breden. När jag jämförde med min Peekaboo så var den säkert 15-20 cm bredare. På något sätt så känns 50-55 som optimal bredd. Stämmer det??

//Kaja

PS: Hittills så är bärpåsen så snygg att jag nästan är lite avundsjuk på Vovvemor... Ränderna syns bättre på påsen än på en knuten sjal...
Åååhhhh, gissa om jag längtar!! :D *snabbt inlägg, smygsurfar sjalbarn på jobbet, kan inte låta bliiii*
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?