Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sus
Idag fick jag lust att göra en riktig Anso... dvs prångla på en okänd människa en ringsjal. Vi var på Ikea och i kassan i matsalen möter jag en kvinna som kommer balanserande med en överfull bricka i ena handen och en ca 1 åring på höften, samtidigt som hon försökte hålla reda på ett lite äldre barn... Hade jag haft en ringsjal med mig hade hon fått den!
Jag begriper inte hur man kan ge sig ut på ett Ikea äventyr själv med två barn utan sjal! (jag såg senare att hon hade en vagn men i den satt inget av barnen just då)
Användarens profilbild
Av miriel
Håller med!! Man skulle ha kassvis med ringsjalar, var man än går; IKEA, Citygross eller vilken större affär som helst kryllar av föräldrar kånkandes eller släppandes på barn!! :roll:

Det kliar i "sjalinfofingrarna" eller vad man nu kan kalla det...Man vill trä en sjal över axeln på alla stackars trötta föräldrar för att visa hur enkelt det kan vara! Slagorden skalla; Sjalar åt alla! :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av sus
miriel skrev:Håller med!! Man skulle ha kassvis med ringsjalar, var man än går
Vi kanske måste starta en fond som kan finansiera alla sjalar vi vill dela ut :lol:
Användarens profilbild
Av Anso
sus skrev:
miriel skrev:Håller med!! Man skulle ha kassvis med ringsjalar, var man än går
Vi kanske måste starta en fond som kan finansiera alla sjalar vi vill dela ut :lol:
Mycket lockande!! :D
Användarens profilbild
Av April
Låter underbart!!! :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Luna
sus skrev:Idag fick jag lust att göra en riktig Anso... dvs prångla på en okänd människa en ringsjal.
:lol: Det borde finnas en tråd med sjalbarnscitat eller sjalbarnsordspråk. I sånt fall skulle jag lägga dit.

Göra en riktig Anso...
Användarens profilbild
Av zingo
Jag å zerosara ska fixa ringsjalar eller bärpåsar till vårt kära ÖF i Axberg
så fler av mammorna kan pyssla tänkte vi.
Användarens profilbild
Av sus
hoppsan här poppar det upp GAMLA inlägg vill jag lova!
Användarens profilbild
Av melon
sus skrev:hoppsan här poppar det upp GAMLA inlägg vill jag lova!
Att göra en Luna: leta upp gamla trådar 8)
Användarens profilbild
Av Anso
melon skrev:
sus skrev:hoppsan här poppar det upp GAMLA inlägg vill jag lova!
Att göra en Luna: leta upp gamla trådar 8)
:lol: Luna hittar alla våra skelett i garderoberna.....
Av SuperNovas pappa
Håller med!! Man skulle ha kassvis med ringsjalar, var man än går; IKEA, Citygross eller vilken större affär som helst kryllar av föräldrar kånkandes eller släppandes på barn!! Rolling Eyes

Det kliar i "sjalinfofingrarna" eller vad man nu kan kalla det...Man vill trä en sjal över axeln på alla stackars trötta föräldrar för att visa hur enkelt det kan vara! Slagorden skalla; Sjalar åt alla! Wink Laughing
Det är min syster det. :D Upp i dagen... ;)
Användarens profilbild
Av Anso
SuperNovas pappa skrev:
Håller med!! Man skulle ha kassvis med ringsjalar, var man än går; IKEA, Citygross eller vilken större affär som helst kryllar av föräldrar kånkandes eller släppandes på barn!! Rolling Eyes

Det kliar i "sjalinfofingrarna" eller vad man nu kan kalla det...Man vill trä en sjal över axeln på alla stackars trötta föräldrar för att visa hur enkelt det kan vara! Slagorden skalla; Sjalar åt alla! Wink Laughing
Det är min syster det. :D Upp i dagen... ;)
....jag ser henne framför mig..... :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?