Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av gummy
min ettåring som burits ganska mycket sen han var typ 7 månader är usel på att bäras i famnen. ibland går det urbra och han kniper ihop hur fint som helst. sen ibland är han så slapp i kroppen att jag nästan tappar honom, brukar allt som oftast hänga i knähöjd på mig för att han blir så svårburen.

men min pappa tjatar alltid om att min son är precis som min bror som inte heller knep åt med benen till skillnad då från jag och min syster som var hur lättburna som helst. och vi har aldrig blivit burna särskilt mycket
Användarens profilbild
Av anhasa
Jaa, jag tycker att det är så lätt att bära Vilmer i famnen eftersom det automatiskt blir benen i "sjalposition". Är han trött kan han somna så även utan sjalen. Jag tror absolut att du har rätt!
Användarens profilbild
Av Jemmah
Lustigt, jag funderade över samma sak på öppna förskolan i tisdags. Vi skulle dansa runt med våra barn och jag såg att alla andra barn var spikraka men Noel satt som han sitter i sjalen :D Tänkte att det måste ju vara mycket tyngre för de andra att bära då... För vår del tror jag att det är en kombination av sjalandet och att jag, om han inte själv drar upp benen, rättar till hans ben!
Av Marika
Mina barn är superkonstiga när det gäller detta. De är super svåra/jobbiga att bära utan sjal!?
Båda har burits massor men de drar inte upp knäna och liksom hänger sig fast som en liten apa. När vi bär Astrid sitter hon på vår underarm.

Men det är ju aldrig några problem när väl sjalen är framme. Det jag tycker ar konstigt är att just eftersom vi mest använder ringsjal så borde hon verkligen dra upp knäna automatiskt. Jag fattar ingenting!
Av Marika
Marika skrev:Mina barn är superkonstiga när det gäller detta. De är super svåra/jobbiga att bära utan sjal!?
Båda har burits massor men de drar inte upp knäna och liksom hänger sig fast som en liten apa. När vi bär Astrid sitter hon på vår underarm.

Men det är ju aldrig några problem när väl sjalen är framme. Det jag tycker ar konstigt är att just eftersom vi mest använder ringsjal så borde hon verkligen dra upp knäna automatiskt. Jag fattar ingenting!
Kom på att det säkert är därför jag känner mig så beroende av bra bärhjälp.
Användarens profilbild
Av mica
D som är hyfsat sjalad hjälper inte till.

Antingen så har han benen rakt ner eller så drar han upp dem, men då kniper han inte. Nu när vi inte sjalar alls nästan så är det följaktligen rätt tungt att bära honom.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Märker skillnad om jag lyfter upp och bär nått annat barn. mina hjälper ju till. De kan sitta kvar på ryggen utan sjal eftersom de är experter på att knipa tag med benen. Andra barn däremot mer eller mindre hänger rakt ner.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?