Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av April
En liten undran... om man som jag är 165 cm lång och väger kring 55 kg - kan man då göra alla knytningar, fast med knuten bak - om man väljer en 3,7 m sjal - eller "måste" man ha en 4,1-4,2 metare?

Bara en stilla liten undran som jag har *skratt* :lol:

Kram
Användarens profilbild
Av April
Alltså jag skulle vilja göra alla knytnignar, både fram och bak, med både stora och små barn :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Anna
Jag skulle tro att du behöver 4.1m ändå. Jag klarade allt men inte med mycket marginal med min 4.1m när jag inte var gravid jag är 160 lång och väger i normalfall 58-60kg (fast det känns avlägset nu).
Användarens profilbild
Av April
Anna: Hade du knuten bak då?

Kram
Användarens profilbild
Av Anna
Japp, eller om jag knöt omslutet på magen hade jag knuten på ryggen. Annars tvärtom.
Användarens profilbild
Av Miamamman
När jag var som smalast, knappa 60kg, klarade jag med nöd och näppe av att göra alla knytningar med en 4,1m Storchenwiege, med knuten bak. Jag är 162.
Användarens profilbild
Av April
Ok, då får det bli en 4,2 om jag ska ha en ny sjal :-D
Tack!

Kram
Användarens profilbild
Av Anso
April skrev:Ok, då får det bli en 4,2 om jag ska ha en ny sjal :-D
Tack!

Kram
Nämen?????
Int´ska du väl bli med sjal igen??!! :D :D
Användarens profilbild
Av Cayenne
April skrev:En liten undran... om man som jag är 165 cm lång och väger kring 55 kg - kan man då göra alla knytningar, fast med knuten bak - om man väljer en 3,7 m sjal - eller "måste" man ha en 4,1-4,2 metare?

Bara en stilla liten undran som jag har *skratt* :lol:

Kram
Jag är 15 cm kortare, och jag är inne på att köpa en 3,7 sjal...... Jag är trött på att kliva på sjalen när jag har lillan på ryggen. Först var jag inne på en 4,1-4,2, men när jag knyter upp henne på ryggen har jag 60-75 cm kvar per svans (om jag mäter den korta sidan av änden.)
Användarens profilbild
Av April
Hi,hi... nä, ingen sjal nu - men man SKA ju drömma ;-)

Ja, ja... det är väl bäst att prova. Cayenne, du är ju lite mindre, så det kanske är därför du får så mycket över... men visst låter det LOCKANDE med en KORT sjal :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Alven
hmmm, jag är 174 cm och smal (drygt 60 kg) och kan faktiskt knyta alla knytningar med knuten fram med min 4,1 m stork. Fast då knyter jag med de yttersta spetsarna, så kanterna håller sig inte på plats. Men det går, jag bar så i flera timmar på lövmarknaden strax före midsommar.
Användarens profilbild
Av April
Hmmm... men tror ni att en 3,7m hade blivit bra? Ja, ja... man får väl prova... *drömmer om den optimala sjalen*

Kram
Användarens profilbild
Av Tabby
En 4,1 eller 4,2 had jag satstat på April
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?