Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annemi
Ja, vad är er bästa anledning eller ursäkt att köpa ytterligare en sjal?

Menar nu inte att man behöver en anledning eller ursäkt. Jag är ju så att nu har jag två vävda men vill ha alla fall en till, men egentligen behöver jag ju inte en till. :? Och ja jag vet det finns många här som har "hur många som helst" :wink:

Mina ursäkter just nu för att skaffa en till är att båda går i rosa toner och nu när jag fått en extra peng av jobbet så måste vi ju ha lite kul (=fler sjalar) :D
Användarens profilbild
Av solanna
Man vill ju ha olika längder och olika färger till olika knytningar och tillfällen. Dessutom har ju sjalarna ett bra andrahandsvärde så de kan alltid säljas av när de inte används längre eller man tröttnat på dem. Köper man dessutom begagnat från början tappar de ju nästan inget i värde alls så då kan man ju verkligen unna sig att shoppa loss.

Dessutom är det ju kul att testa nya sjalmärken och jag går till exemepel och suktar efter att köpa en Stork och en Girasol för att jag vill veta hur de känns att bära med.
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Jag kör hårt med att jag måste hinna prova flera olika sorter, den korta tid jag nu har ett sjalbarn... En del har jag köpt nytt, en del har jag köpt beg, en del har jag sålt... :lol:
Av dora
bästa ursäkten just nu: "nu har jag köpt så många julklappar och fixat och stått i för alla andra att jag gott kan unna mig en liten julklapp själv och så blir det nåt jag vill ha ju. " Bild
Av Tua
Vi köper inga julklappar alls till "hela tjocken släkten", därmed får man en massa pengar över att köpa saker till sig själv :D
Användarens profilbild
Av Isanna
Måste hinna prova allt jag drömmer om innan Isa vägrar sjalas! Hemska tanke förresten! :cry:
Användarens profilbild
Av Siena
För tillfället är mina bästa ursäkter att jag
1) behöver en kortare sjal för speciellt ryggsäcksknytningar. Just nu blir svansarna så långa att jag snubblar över dem om jag inte viker upp dem (och det är ju varken snyggt eller bekvämt :roll: )

2) jag vill ha en ljus sjal. Gärna en Hoppediz Casablanca...

3) jag vill prova så många sjalsorter som möjligt. Just nu ligger Girasol, didymos och storchenwiege på prova-listan
Användarens profilbild
Av Kaja
Jag fick den till ett bra pris....

....därav att en Easy Hav 4,2 är på väg hem till mig nu, trots att jag har en 4,7 av samma färg redan...

//Kaja

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?