Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av AmandaPitkänen
eftersom min son aldrig verkar tycka det är "kul" att åka sjal så provade jag nu att sätta han framåt i X-omslut II... och han verkar helnöjd! Men jag har ju läst att det inte e ergonomist för barnet... tror ni att det kan vara farligt, eller tror ni att han säger till om det inte e bra?? Han verkar ju så nöjd nu ialla fall....
Användarens profilbild
Av Helena
Det som inte är bra är ju att ryggen förmodligen inte blir naturligt rundad när man bär framåt och att benen dinglar mer och barnet inte sitter i grodposition. Så det blir väl mer för barnet som att sitta i en babybjörn-sele.

Men de flesta trikåsjaletillverkarna visar ju den framåtvända positionen i sina instruktioner, så det verkar ju råda delade meningar om ifall det är OK att bära så.
Användarens profilbild
Av Anso
Prova att vrida alltihopa och gör xomslut som vanligt och sätt bebben på din höft. Jag tycker att det fungerar utmärkt och avlastar betydligt bättre än de höftkryss som jag får till.
Användarens profilbild
Av LindaW
Har provat några gånger med att bära Saga i buddha i min lånade storkis, men har problemet att hennes ben trillar nedåt istället för att hon sitter på rumpan med benen i kors uppåt. Är det för att hon är liten ännu eller????? Fattar inte hur man ska göra?
Användarens profilbild
Av Helena
LindaW skrev:Har provat några gånger med att bära Saga i buddha i min lånade storkis, men har problemet att hennes ben trillar nedåt istället för att hon sitter på rumpan med benen i kors uppåt. Är det för att hon är liten ännu eller????? Fattar inte hur man ska göra?
Det är nog lättare att göra buddah med en trikåsjal som smiter åt lite mer.
Har du tittat på instruktionerna på www.sjalar.nu.
Det ser ut som om man måste bre ut tyget riktigt ordentligt.
Av Elisa
Ska benen vara innanför krysset som det ser ut på den beskrivningen? Och sen smokingbältet som extra förstärkning? I så fall gjorde jag fel häromdagen när jag korsade H:s ben mellan krysset och smokingbältet. Hon var inte nöjd så länge heller. Kände sig nog väldigt hopknycklad :(

:?Elisa
Av AmandaPitkänen
jag hade inte heller fattat att benen skulle vara innanför krysset! Måsate prova imorrn då sonen e vaken!
Användarens profilbild
Av LindaW
Jag hade också missat att benen ska vara korsade inuti krysset. I min instruktin stod det lite konstigt..."för benen igenom krysset , korsa dem och dra över smokingbältet" typ nåt sånt. Men nu blev det genast enklare :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?