Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Gaya
Vilken skulle ni säga var den bästa selen för en nyfödd? Det är visst väldans långt kvar men jag kan lika gärna redan nu orientera mig blan plutt-bär redskap.
Av Annsofi
Till nyfödd är Weego supermysig om man vill ha en sele annars är det nog inget som slår en trikåsjal till nyfödd. Grattis förresten! :wink:
Användarens profilbild
Av naimiez
Tänkte själv titta på en pikku ruu till nästa barn..... :-)
Av Marika
Jag tror att det bästa för en nyfödd är trikåsjal.

Önskar att vi hade haft en sån från början trots värmebölja sommaren 03!
Jag hade Bära Barnsjal vilket i och för sig funkade bra.
Annars är ju är ju alltid en ringsjal/bärpåse snabb och enkel.
En bärpåse är det däremot inge bra att bära nyfödd upprätt i. Det går däremot bra i ringsjal/kortsjal.

Ang. sele så är det nog inga problem att bära nyfödd i en sådan. Bara barnet sitter med benen innanför stadigt ska de funkabra. Vad jag fattat det som så bär de nyffödda så i vissa delar av Asien. Typ EllaRoo Podegi, och liknande.
Användarens profilbild
Av Gaya
Jag tror absolut att det bästa är en trikåsjal. Inga tvivel. Jag ville bara vara lite orienterad bland selar för att ha något alternativ. Så det var just sela rjag undrade om. Tack endå.
Användarens profilbild
Av Gaya
´Jag vet om weego...som även finns i olika strl & wilkinet. Kankse finns fler? Dessutom har jag juh inte testat någon av de.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?