Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Buscilla
:Hahaa:

Smaklig måltid :twisted:
Av Aelia
Det har hänf ofta här, har bränd både maten och kastruller, när all vatten förvann :shock: :shock: :shock: Det är bara att vänja sig :wink:
Bönan skrev:Finns det ingen liten äggklocka i datorn som säger "Nu har du surfat tillräckligt på SB, nu är det dags att kolla kastrullen på spisen.."??
Mmm... och jag lät kastrullen koka torrt när jag steriliserade min menskopp för att jag surfade sjalbarn :(
Användarens profilbild
Av Maerion
:lol: Jag brände bröd bara härom dagen! :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Och jag hämtade lilleman för sent hos dagmamman. Känns lite pyrt när jag är den enda mamman som är hemma för tillfället, dessutom helt barnfri... :oops:
Användarens profilbild
Av Isanna
:rofl:

Knas-fior! Det är av den anledningen som man bara ska äta fil och flingor! :lol:
Av belinda
Isanna skrev::rofl:

Knas-fior! Det är av den anledningen som man bara ska äta fil och flingor! :lol:
:lol: du är rolig du :D

jepp jag har också bränt vid mat och missat andra saker :roll:
Användarens profilbild
Av Blixa
Sätter mig på min skäms-matta och håller med. Idag senast fick vi äta mycket överkokt pasta till middag eftersom jag "bara" skulle kolla lite...

Och nu sitter jag här istället för att gå och lägga mig. Kan ingen bryta strömmen till datorn?
Användarens profilbild
Av Annika80
Håller med, jag brukar också springa ner till datorn en snabbis (ja den står i källaren) när jag väntar på att nåt ska börja koka, inte bra har jag märkt.
Men sönderkokta makaroner är väl ok? :?
Användarens profilbild
Av Bina
HAHAHA... mmm en hel plåt med kycklingfiléer var som kolbitar vid ett tillfälle och då skall jag säga att vi ändå har öppen planlösning och jag har ca TVÅ meter fågelvägen till spisen :roll: :oops:
Av Christer Romson Lande
Jag köpte vattenkokare när det bara var en kastrull kvar hemma efter mina läsa sjalbarn medan jag kokar upp kaffevatten...
Användarens profilbild
Av Clifford
Jag brukar få väääldigt hårdkokta ägg till frukost och mycket väldraget te... Yumm! :lol:
Användarens profilbild
Av knutis
Isanna skrev::rofl:

Det är av den anledningen som man bara ska äta fil och flingor! :lol:
Det är presic så jag gör :lol:
Användarens profilbild
Av Luna
:notes: Inga kastruller på spisen, inga plåtar i ugnen - bara fil och flingor och som varmrätt VARMA KOPPEN från vattenkokaren. :wink:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?